Dobry20 opinii
5.4
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyTurcjaWybrzeże EgejskieKusadasiLadonia Hotels Adakule (ex Alkoclar Adakule)

Ladonia Hotels Adakule (ex Alkoclar Adakule)

Kod oferty: WAK504310
Last minute
Kod oferty: WAK504310
obiekt, budynek głównybasenbasen, zjeżdżalniabasen, zjeżdżalniabrodzikbasenbudynek głównyteren hoteluplażabudynek główny, teren hoteluobiektobiektplażaplażabasenrecepcja / lobbyrecepcja / lobbykorty tenisowesiłowniaSPArestauracjapokójpokójpokój
obiekt, budynek główny
basen
basen, zjeżdżalnia
basen, zjeżdżalnia
brodzik
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Opis oferty

Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK504310

Region

Kusadasi

Opis

Hotel w doskonałej lokalizacji - przy samej plaży w odległości zaledwie 1km od centrum Kusadasi. Możliwość zobaczenia pobliskich atrakcji i tętniącego życiem miasta nocą ucieszy miłośników przygód i aktywnego spędzania czasu. Roztaczające się z hotelu przepiękne widoki na góry i zatokę z pewnością uatrakcyjnią pobyt.

Lokalizacja

1km od centrum Kusadasi, 75km od lotniska w Adnan Menderes-ADB. Hotel usytuowany na powierzchni: 52000m2.

Kategoria organizatora

5

Data otwarcia

1989 r. Odnowiony w 2019 r.

Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (5), basen kryty, baseny odkryte (3), 3 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 14:00-16:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

5m hotelu, prywatna, pomost, żwirowa, 500m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, pawilony, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 2 budynkach

• 1 budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 3)

• 1 aneks (liczba pięter: 6, liczba wind: 1)

Typy pokoi

• pokoje standardowe w budynku głównym land view/sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

• pokoje w budynku annex dla max. 4 os.: 1 sypialnia, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja centralna (działa w godzinach 08:00-00:00), sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje w budynku annex 2+2 dla max. 4 os.: 1 sypialnia, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja centralna (działa w godzinach 08:00-00:00), sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje superior sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna (działa w godzinach 00:30-23:30), sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

Wyżywienie

• restauracja główna "Azur", restauracje a la carte (2), bary (4)

Ultra All Inclusive

(24h)

• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:30-21:30), późny posiłek (00:30-04:00) serwowane w restauracji głównej

• przekąski (15:00-18:00), podwieczorek (15:30-16:30) serwowane w wyznaczonych barach

• lody

• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

• 1 wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis, wymagana rezerwacja.

• włoska, owoce morza

Z myślą o dzieciach

• brodziki (2)

• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat

• dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu dla dzieci w restauracji

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

W cenie

• kort do tenisa ziemnego

• oświetlenie kortów

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• rzutki

• badminton

• koszykówka

• piłka nożna

• siatkówka

• siatkówka plażowa

• aerobik

• siłownia

• animacje soft, w nocy, w dzień

• sauna

• dyskoteka

Płatne

• lekcje tenisa

• bilard

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, W WYZNACZONYCH GODZINACH

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1m2mAX 2 GOŚCI

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE (10:00-12:00 i 14:00-16:00)

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - NIE

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - GOŚĆ ZABIERANY JEST DO IZOLATKI, POINFORMOWANY JEST LEKARZ, JAK I SZPITAL

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W

Aktualizacja opisu

08.07.2021 17:39

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Aquapark

SPA

Disco

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Sporty wodne

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Błękitna Flaga

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Piątek, 24.09.2021
07:00
10:40
WAWWarszawa - Chopin
ADBIzmir

Powrót

Piątek, 08.10.2021
18:45
20:35
ADBIzmir
WAWWarszawa - Chopin

Dostępne pokoje

2 osobowy

2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

widok na morze, superior
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

3.1
Andrzej
Pobyt - Sierpień 2021Para
Masakra byliśmy w sierpniu 2 tygodzine. Zmieniano nam pokoje. Grzyb, niedziałająca klimatyzacja o sejf prosiliśmy się ponad tydzień. Stanowczo odradzam ten hotel. O 6 rano wycieczki z ręcznikami by zająć leżaki. Jedzenie monotonne mało miejsca na jadalni Baseny małe duży tłok Hotel może 5 gwiazdek posiadał 20 lat temu. Dziś max 3,5 i tylko ze względu na widoki. Jeśli biuro Coral Travel- czytaj radź zsobie sam. Rezydent ogranicza się do komunikowania managera hotelu i nic się nie dzieje. Plaża wg opisu 500m to chyba z rampami betonwymi z których nie można zejść/wejść do morza. A la carte - tylko w opisie. Po przyjeździe okazuje się że nie ma. W okolicy nic nie ma trzeba jechać do Kusadasi ok 4-5km Hotel stary lata swojej świetności miał z 20 lat temu. Restauracja na plaży w pierwszej kolejności obsługuje obsługę hotelową, techniczną, ratowników jak znajdą chwilę między papierosem a rozmową przez telefon to gości hotelowych. Nie polecam tego hotelu I biura Corel Travel
ZaletyPołozenie choć byłem w lepszych w Turcji np Turunc
WadyBrudno, Grzyb, Nieszczelna kanalizacja, brak sejfu (pomimo zgłasznia) Brak balkonów w wszystkich pokojach. Niedziałająca klimatyzacja. Dużo obsługi technicznej łatają doraźnie rozlatujący się hotel

2.8
Martin
Pobyt - Sierpień 2021Rodzina z dziećmi
Hotel bardzo psuje reputację tureckich hoteli i całej branży. Oferowanie go jako 5 gwiazdkowy jest mega nadużyciem. W pokojach brudno, nie działa klimatyzacja, jedynie buczy i śmierdzi grzybem. Elementy składowe oferty za którą się płaci to tylko puste słowa, minibaru brak, miniklubiku dla dzieci również, lody w cenie -nie było, kolacja z owoców morza - zapomnij. Jedzenie to serwowane co dzień te same posiłki głównie z mrożonek. Hotel miał niby remont w 2019 roku, jest remontowany minimum raz w tygodniu - przy nas w recepcji był czarny zaciek na suficie i był szpachlowania i malowany. Jedynym plusem hotelu jest ładny widok na zatokę, hotel posiada nawet taras na wierzy widokowej lecz jest ona nieczynna. Jak się dowiedzieliśmy jest to przebudowane więzienie więc jeśli ktoś wykupi pokój z aneksem zapewne otrzyma go w drugim budynku, okna na wschód wychodzą na budynek główny (zapomniał bym że ze ścian odpada tynk a na elewacji jest grzyb) a na zachód widać piękne ogrodzenie z drutulem kolczastym jak w ... więzieniu. Rezydentka z Corala nie zaradziła wiele, zniknęła po spotkaniu i na koniec przyznała że ma dosyć tego hotelu
ZaletyWidok na zatokę
WadyBrud, śmierdząca grzybami i bucząca a niedziałająca klimatyzacja, w opisie hotelu jest informacja że miał remont w 2019r , można śmiało napisać że 2021 - przy nas szpachlowania sufit na recepcji gdyż był tam wyciek wody i grzyb na suficie. Pleśń w łazienkach i generalnie brud. Plaży brak , metrowy pas żwiru pokryty glonami nie można nazwać plażą, dno morza usiane głazami które wystają częściowo ponad taflę wody. Miniklub dla dzieci nieczynny (a w ofercie jest) odpadający beton z konstrukcji schodów został zamieciony a nie wywieziony, pod schodami wystaje zbrojenie. Posiłki monotonne, codziennie to samo, mały wybór, prawie wszystkie posiłki w tym pieczywo to mrożonki. Brak lodów , a w ofercie są. Kolacja z owoców morza jest w ofercie ale hotel jej nie serwuje. Taras widokowy na wierzy nieczynny. Hotel generalnie nastawiony na Tureckich gości , opisy dań po turecku i rosyjsku, żadło które po angielsku, po polsku ani słowa.

2.4
Andrzej z Barbarą
Pobyt - Lipiec 2021Para
Wrażenia makabryczne . Nie jedźcie do tego hotelu. Stracone pięniądze i urlop.
ZaletyWidok z okien z pokoi od strony morza
WadyWszystko pozostałe

2.5
Andrzej i Basia Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2021Para
To kpina, żeby proponować w swojej ofercie taki hotel jak Ladonia Adakule. Hotel reklamowany jako pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na dwie. W ofercie widniało że mamy wakacje \"ultra all inclusive\". To chyba żart... Na czym miało ono polegać?Chyba na podawaniu ciepłych drinków - cola z wódką, bez lodu. Hotel powinien spełniać standardy higieniczne i bezpieczeństwa, tymczasem panował koszmarny brud i bałagan trudny do wyobrażenia. W ciągu tygodnia łazienka i pokój ani razu nie zostały sprzątnięte (wymieniano tylko ręczniki, które na dodatek były dziurawe), z kanalizacji wydobywał się smród nie do zniesienia. W hotelu pracowała arogancka, opryskliwa, bezczelna momentami obsługa. Gdy zgłosiliśmy niedziałającą w pokoju lodówkę, Pan z obsługi po wymianie na dobrą, wręcz domagał się napiwku i to w euro-BANKNOCIE. Nawet na recepcji trudno było porozumieć się w języku angielskim. Woda w basenie była ciągle tak brudna, że trudno było zobaczyć jego dno. Tragicznie niebezpieczne było zejścia do morza: pokryte rdzą i glonami schody, przekrzywione i wybrakowane drabinki i wszędzie sterczące ostre krawędzie. Natryski przy basenach zdewastowane i pokryte grzybem. Przy wejściu na zjeżdżalnie brakowało ochronnych osłon z pleksi - stwarzało to niebezpieczeństwo dla użytkujących. Co więcej: pleśń i grzyb na kafelkach w łazienkach pokojowych i wejściu pod prysznic, rozlatujące się drzwi prysznicowe, sejf który można wynieść pod pachą z pokoju. Wifi w hotelu praktycznie nie działało - a to w lobby nie pozwalało nawet na zalogowanie się do messengera. Klimatyzacja w hotelowym lobby i innych pomieszczeniach wspólnych, włącznie z windami - nie istniała. Dodatkowo: pokryta glonami plaża, brak wolnych leżaków już o 8:00 rano, zamknięta restauracja a la carte - gdzie w ofercie mieliśmy mieć zapewnioną co najmniej jedną w trakcie pobytu), nie było w ogóle lodów,, również zawartych w ofercie, fatalne połączenia komunikacyjne między piętrami - windy jeżdżące tylko do określonego piętra, potem trzeba przechodzić na inną windę lub przemieszczać się schodami. Windy dla gości hotelowych używane były przez hotelowy personel do transportu sprzętu - brak wind towarowych, co powodowało długie oczekiwanie na przejazd. Siłownia była zamknięta - skoro jest Covid i wszyscy się tym zasłaniają, to po co pisać że jest to dostępne w ofercie podczas zakupu wakacji. Podsumowując totalna porażka.
Zaletywidoki z pokoju typu sea view
Wadywszystko

2.8
Andrzej z Basią
Pobyt - Lipiec 2021Para
Najgorszy hotel ze wszystkich wakacyjnych wyjazdów. To kpina , żeby proponować w swojej ofercie taki hotel jak Ladonia Adakule. Hotel reklamowany jako pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na dwie. W ofercie widniało że mamy wakacje \\\"ultra all inclusive\\\". To chyba żart... Na czym miało ono polegać? Chyba, że na podawaniu ciepłych drinków - cola z wódką, bez lodu. Hotel powinien spełniać standardy higieniczne i bezpieczeństwa, tymczasem panował koszmarny brud i bałagan trudny do wyobrażenia. W ciągu tygodnia łazienka i pokój ani razu nie zostały sprzątnięte (wymieniano tylko ręczniki, które na dodatek były dziurawe), z kanalizacji wydobywał się smród nie do zniesienia. W hotelu pracowała arogancka, opryskliwa, bezczelna momentami obsługa. Gdy zgłosiliśmy nie działającą w pokoju lodówkę, Pan z obsługi po wymianie na dobrą, wręcz domagał się napiwku i to w euro-BANKNOCIE. Nawet na recepcji trudno było porozumieć się w języku angielskim czy rosyjskim. Woda w basenie była ciągle tak brudna , że trudno było zobaczyć jego dno. Tragicznie niebezpieczne było zejścia do morza: pokryte rdzą i glonami schody, przekrzywione i wybrakowane drabinki i wszędzie sterczące ostre krawędzie. Natryski przy basenach zdewastowane i pokryte grzybem. Przy wejściu na zjeżdżalnie brakowało ochronnych osłon z pleksi - stwarzało to niebezpieczeństwo dla użytkujących . Co więcej: pleśń i grzyb na kafelkach i wejściu pod prysznic w pokoju, rozlatujące się drzwi prysznicowe , nie przytwierdzony sejf który można wynieść pod pachą z pokoju. Wifi w hotelu praktycznie nie działało - a to w lobby nie pozwalało nawet na zalogowanie się do messengera. Klimatyzacja w hotelowym lobby i innych pomieszczeniach wspólnych, włącznie z windami - zepsuta. Dodatkowo: pokryta glonami plaża, brak wolnych leżaków już o 8:00 rano, zamknięta restauracja a la carte - gdzie w ofercie mieliśmy mieć zapewnioną co najmniej jedną w trakcie pobytu. Nie serwowano w ogóle lodów choć i one były w ofercie. Fatalne połączenia komunikacyjne między piętrami - windy jeżdżące tylko do określonego piętra, potem trzeba przechodzić na inną windę lub przemieszczać się schodami. Windy dla gości hotelowych używane były przez hotelowy personel do transportu sprzętu - brak wind towarowych, co powodowało długie oczekiwanie na przejazd. Siłownia była zamknięta - skoro jest Covid i wszyscy się tym zasłaniają, to po co pisać że jest to dostępne w ofercie podczas zakupu wakacji. OGÓLNIE - TOTALNA PORAŻKA I ŻENADA
ZaletyWidok na morze
WadyPraktycznie wszystko

Mapa

Pogoda

28°C
18°C
24°C
10

Przed podróżą

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub wykonania testu. Akceptowanymi testami są: PCR wykonany najwcześniej 72 h przed przylotem lub antygenowy wykonany najwcześniej 48 h przed wylotem.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: Należy wykonać jeden z testów: PCR - najwcześniej 72 h przed przylotem, antygenowy - najwcześniej 48 h przed wylotem oraz przedstawić jego wynik na unijnym certyfikacie COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

WYMAGANE DOKUMENTY
Elektroniczny formularz zgłoszenia podróżnego (Traveler Entry Form), który należy wypełnić na 72 h przed wylotem następnie wydrukować, bądź posiadać przy sobie wersję elektroniczną zobacz więcej

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
Szczepienia nie są wymagane.