Best Reisen to nie jest biuro, tylko bardzo marny pośrednik. Co ciekawe, kontakt bezpośredni jest praktycznie niemożliwy. Wszystko poprzez wakacje.pl, gdzie nie wiedzą właściwie nic i przekazują zapytania dalej, a uzyskane odpowiedzi są niezgodne ze stanem faktycznym. U nas kwestia dotyczyła niepotrzebnie wykonanych testów na COVID. Rezydenta na miejscu brak, nawet jak spalił się nam hotel i ewakuowano nas w środku nocy na plażę. Nota bene dowiedział się o tym od nas kilka godzin po fakcie i wszystko co był w stanie powiedzieć to: thank God you are alive. Nie ma również mowy o żadnym odszkodowaniu. Jedyna rzecz, która się zgadzała to opis oferty i bardzo wygórowana cena. Absolutna porażka, na pewno ostatnia podróż za pośrednictwem wakacje.pl. Nie idźcie tą drogą. Zdecydowanie odradzam.
Brak
Brak
Przed wyborem wycieczki bardzo bałam się ze względu na oceny biura podróży. Zaryzykowałam i nie żałuje. Wycieczkę zarezerwowaliśmy tydzień przed wylotem, sugerowałam się zdjęciami na stronie internetowej oraz wyszukałam hotel na Instagramie. Wszystko zgadzało się z opisem i tak bylo w rzeczywistości. Dokumenty podróży otrzymaliśmy jakoś półtora doby przed wylotem (Tui/Itaka wysyła jakieś trzy doby przed wylotem). W docelowym miejscu czekał rezydent, tak jak z każdego innego biura podróży. Bez problemu mówił po polsku. Transfer do hotelu i z powrotem bez zarzutów. Kontakt z rezydentem bez problemu poprzedni aplikacje Whats?app. Co więcej, pomoc przy teście na Covid żeby wrócić do kraju. Darmowy transfer na test i z powrotem. Cena w Egipcie to 30$ za osobę. Rezydent odebrał wyniki i nam je przekazał. Wszystko bez zarzutów wiec nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Polecam co niektórym najpierw trochę polatać z różnych biur podróży plus poczytać samemu w internecie o miejscu/hotelu oraz panującej sytuacji.
Brak
Brak
Biuro w ktorym pracują same niedouczone i niekompetentne osoby. Zero wiedzy. Wiecej wiedziałem o przepisach wjazdowych niż oni, o nic nie dbają nic ich nie interesuje. ODRADZAM!
Brak
Brak
Napiszę krótko i na temat z daleka od tego biura brak kontaktu wpłaciliśmy 15 tys zł za wycieczkę na Malediwy z powodu pandemii wycieczka została odwołana a biuro nie chce zwrócić pieniędzy .Wycieczka została wykupiona przez portal wakacje.pl który zwala wszystko na organizatora i tak zostaliśmy oszukani na infolinie wakacje.pl nie można się dodzwonić ,Oszusci oszuści oszuści.
Brak
Brak
Najgorsze biuro podrózy nikomu nie polecam .Żadnego rezydenta na oczy nie widziałam i nie raczył odbierać telefonu w Bułgarji a po zatym nie powiadomił nas o pobraniu biletów w hotelu.na samolot ..Do odprawy zostalismy sami sobie i do tego bus się rozsypał wczasie transferu na lotnisko.
Brak
Brak
W obecnej sytuacji jest to jedyne biuro które żąda po złożeniu rezygnacji dopłaty pozostałości kwoty z powodu poniesionych kosztów, nie podejmuje rozmowy odnośnie jakiegoś rozwiązania dla klienta. Ma tylko na celu pozyskanie pieniędzy. Nigdy więcej nie skorzystam z tego biura. Inne biura dbają o klienta aby ten pozostał z nimi w tym trudnym momencie a Best Reisen ma to gdzieś. Nie polecam.
Brak
Brak
bylismy na Malcie nasz operator nie załowal na pokoj. Mielismy piekny pokoj z widokiem na morze. Moja rodzina zarezerwowala u innego turoperatora pokoj o tym samym standardzie ale dostali pokój w piwnicy jak też inni Polacy. Tansport na lotnisko z Hotelu też bezproblemowy
Brak
Brak
To biuro powinno zmienić nazwę na THE WORST REISEN, klient na wycieczce jest zdany sam na siebie, ja przeżyłam horror będąc na górze Adam's Peak, mimo zapewnień że będzie z nami grupa kilku osób z innych hoteli nie było nikogo, znaleźliśmy się nawet w sytuacji niebezpiecznej, ale biura to nie obchodzi i do tego oszustwa rezydenta, brak kasę a wycieczek fakultatywnych nie było. Totalna tragedia.
Brak
Brak
O dobrej firmie świadczy fakt czy w razie problemów stanie na wysokości zadania i zadba o dobro klienta, niestety Best Reisen nie zdał tego egzaminu, jak zresztą 90% touroperatorów w naszym kraju. Pieniądze biorą a jak pojawią się problemy zostawiają klienta samemu sobie. Reklamację złożyliśmy i tu również cisza ze strony organizatora...telefonu nie odbierają, na maile nikt nie dopisuje. Mieliśmy m.in. problem z lotem powrotnym a organizator w ogóle się nami nie przejął. Niekompetencja pracowników biura, którzy zamiast pomóc wprowadzali jedynie chaos informacyjny pracując "od niechcenia" bo tak trzeba to nazwać, choć pieniądze wzięli za pełną usługę! Daleko niestety nam jeszcze do zachodu. Dlatego Kochani jak mogę coś doradzić to podróż na własną rękę, ponieważ w razie problemów i tak jesteśmy skazani sami na siebie! Każdy może chwalić biuro pod niebiosa jak wykupione wczasy odbyły się bez problemów i organizator nie musiał interweniować. Może jak ilość klientów spadnie to organizatorzy podróży się w końcu ockną i zaczną szanować swojego klienta!
Brak
Brak
przed wybuchem epidemii u nas gwarantowali telefonicznie że w razie anulacji przez organinzatora z tych powodów, niezwłocznie w ciągu 7 dni zwrócą kasę, teraz mówią o voucherach albo czekaniem ponad pół roku, śmiech na sali
Brak
Brak
Rewelacyjne biuro do obsługi podróży i wycieczek. Kupiliśmy wycieczkę w biurze Rainbow w Lesznie ale operator Best Reisen. Serdecznie polecam! Najwyższa jakość świadczonych usług! W Egipcie w Sharm el Shake przywitał nas rezydent Egipcjanin Grzegorz-Amgad ???????? przez cały pobyt zajmował się nami na najwyższym poziomie, zadbał o wszystko. Polecamy wycieczki lokalne (na miejscu obsługuje (Mitting point). Nasz rezydent Grzegorz doskonale mówi po polsku i dba o każdy szczegół aby klient był zadowolony! Serdecznie jemu dziękujęmy za super wakacje i polecamy.
Brak
Brak
Biorą kasę, a po dwóch dniach mówią, że nie są w stanie zorganizować wyjazdu za daną cenę. W tym czasie nie możesz zarezerwować innych wyjazdów, a na koniec okazuje się, że musisz zostać w domu. Nie polecam ani Best Reisen, ani Wakacje.pl. Totalne dno!!!
Brak
Brak
Jeden wielki bubel. Nie mają zielonego pojęcia co sprzedają... opowiadają na infolinii głupoty, nikt z nich chyba nigdy nie był za granicą. Najgorsze biuro z jakim miałem do czynienia. NIE POLECAM NIKOMU! Jaka cena taka jakość - wszystko na najniższym poziomie. Żenada
Brak
Brak
Zarezerwowaliśmy wycieczkę, pani na infolini powiedziała, żę bagaż w cenie i przelew robiliśmy będąc jeszcze na linii żeby wszystko było zaklepane i żeby ceny się nie zmieniły. Na następny dzień telefon, że lot podrożał o 300 zł za osobę a bagaż to w sumie jednak nie jest w cenie i trzeba zapłacić za niego 400zł za osobę. Oczywiście podziękowaliśmy.... Na szczęście wakacje.pl błyskawicznie zwróciło środki. W każdym razie, co najzabawniejsze, od tego wydarzenia minęły dwa dni, a cena za ten wyjazd dalej taka sama!!! To niby podrożało, ale na stronie jednak nie :) Więc albo "zapomnieli" zmienić cenę albo czekają, aż ktoś się zgodzi na dopłatę 700zł za osobę... Porażka.
Brak
Brak
Wycieczka do Wietnamu (Hoi An) jak najbardziej udana. Wszystko zgodnie z opisem. Serdecznie polecam
Brak
Brak
Biuro podróży Best Reisen oceniam jako najgorszy z, którego miałam okazje skorzystać. Hotel do którego trafiliśmy nie spełniał warunków umowy. Wytrzymaliśmy w tym hotelu dwa dni i jedna noc, gdyż wszechobecny brud doprowadził Nas do zmiany hotelu za który musieliśmy oczywiście dopłacić. Straciliśmy przez to biuro podróży sporo nerwów i część swojego urlopu, Pobyt w początkowym hotelu spędziliśmy na walizkach i w holu recepcyjnym gdzie również zostaliśmy potraktowani jak intruzi. Po powrocie do Polski i złożeniu reklamacji zostaliśmy również potraktowani nieprofesjonalnie przez biuro. Oczywiście nie przyjęli reklamacji wycieczki, ,mimo, iż posiadaliśmy mnóstwo dowodów (zdjęcia) przedstawiających stan hotelu w którym przeżyliśmy koszmar. Szkoda,że nie ma możliwości wstawienia tutaj zdjęć, gdyż z przyjemnością ujawniłabym jaką ofertą dysponuje właśnie to biuro podróży. Były to pierwsze i ostatnie wakacje z Best Reisen i stanowczo odradzam korzystania z Ich usług.
Brak
Brak
Byliśmy z tym biurem na Malediwach i wszystko super załatwione. Dostaliśmy najlepiej usytuowany bungalow na wyspie, cała oferta zgadzała się z opisem. Nie było żadnego rezydenta z biura, ale zupełnie nie był do niczego potrzebny. Bez problemu udało się wszystko załatwić. Jedynie dokumenty podróży przyszły tego samego dnia co był wylot, ale w niczym to nie przeszkadzało do udanego urlopu. Nie mam zastrzeżeń,polecam.
Brak
Brak
Generalnie brak słów. Nikomu nie polecam korzystania z usług biura. Totalna porażka tj-brak miejsca w wykupionym hotelu, ( hotel zastępczy bez ALL INC, gdzie miałam wykupiony), brak kontaktu z rezydentem na miejscu. Trudna i długotrwała walka z reklamacją po powrocie,.Kontakt na miejscu z rezydentem był dopiero w 3 dobę pobytu.
Brak
Brak
Biuro w porządku nie było problemu na lotnisku z rezydentem czekał.Podał swój numer telefonu , z którym można było się połączyć za darmo przez Wi-Fi w Hotelu( WhatsApp ) Wycieczkę do Dubaju zamówiliśmy poprzez WhatsApp z wydrukiem bez problemu opłata na miejscu u rezydenta.W dniu wyjazdu do Polski rano rezydent przesłał bilety samolotowe WIZZ AIR wyjazd o 17.00 z hotelu busem. HOTEL BIN MAJID BEACH RESORT - OK!!!
Brak
Brak
Same problemy . Wybieraliśmy się na Zanzibar . Wybraliśmy wstępnie na internecie ofertę 5 gwiazdek . W biurze Best Raisen za namowa pani która odpowiada za ten kraj daliśmy się namówić na zmianę hotelu na Uroa Bay Beach Resort and Spa to w innej miejscowości ponieważ miał mieć lepsze udogodnienia. Potem już tylko rozpoczęły się kłopoty . Od momentu jak zapłaciliśmy i chcieliśmy odrobine pomocy to się okazało ze z nikim się nie można porozumieć. Nikt nie odbiera. Dokumenty otrzymaliśmy w dniu wylotu . Mailem po kilku interwencjach . Niestety na tym opieka biura się skończyła . Rezydenta tylko raz zobaczyliśmy i tak wysiadł w drodze do hotelu i zostaliśmy tylko z kierowca . Hotel dno. Plaża na odcinku całej miejscowości zawalona śmieciami . Personel niekompetentny i nie przeszkolony . Znajomość języka angielskiego bardzo słaba a niejednokrotnie żadna . Trzeba szybko uczyć się swahili . Jedzenie monotonne i bez smaku . Drinki to jakieś wynalazki które nie maja odzwierciedlenia w popularnych nazwach . Brak atrakcji na miejscu . Pokoje sprzątane tylko wtedy gdy się zadzwoni do recepcji kilka razy . Generalnie robiliśmy wszystko aby sobie nie popsuć wyjazdu . Całość nie warta tej ceny. Z biurem zero kontaktu . Rezydent nawet nie przyszedł aby nas odwieźć . Kierowcę szukaliśmy i tak do końca nie wiadomo kto go podstawił . Bo wyglądało ze hotel . Nie polecamy Best Raisen . To nie jest profesjonalna usługa turystyczna
Brak
Brak