7,8 / 10

Dobry
79%
poleca ten hotel
Opinie o hotelu Amir Palace
Tunezja / Monastir

Amir Palace

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 103 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 7.3
    Hotel

    • 8,6 Basen
    • 7,3 Obsługa
    • 7,2 Rozrywka i animacje
    • 7,1 Sport
    • 6,5 Udogodnienia dla dzieci
  • 8.1
    Pokoje

    • 7,9 Czystość
    • 7,8 Łazienka
    • 8,6 Wielkość
    • 8,0 Wyposażenie
  • 7.5
    Położenie

    • 5,7 Atrakcje w okolicy
    • 8,2 Ciche i kameralne położenie
    • 8,7 Możliwości komunikacyjne
    • 9,8 Odległość od plaży
    • 5,2 Restauracje/bary w okolicy
  • 7.6
    Posiłki

    • 8,4 Ilość
    • 7,8 Jakość i smak
    • 7,1 Obsługa/serwis
    • 7,0 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Świetne możliwości komunikacyjne
  • Przestronne pokoje
  • Ładny basen
  • Obfite posiłki
Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

Dodane przez        
 
  • 9,7 / 10

    Krzysztof
    Para
    Pobyt: Czerwiec 2015

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój

    gdyby nie to że byliśmy w okresie kiedy strzelali na plaży byłoby super a tak było tylko fajnie.

    Opinia dodana:
  • 4,9 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Jerzy Makowski
    Seniorzy
    Pobyt: Październik 2014

    • Zalety położenie tuż przy plazy
    • Wady Komary w pokoju,windzie,korytarzach, restauracji - praktycznie w całym budynku.Hotel nie ma praktycznie ogrodu a więc pisanie o pokojach z widokiem na ogród to nieporozumienie. Jedzenie do znudzenia monotonne za to desery znakomite.

    Byliśmy trzeci raz w tym hotelu (2 razy w 2012) i jest coraz gorzej.Bardzo zniszczone wyposażenie pokoi.W łazience grzyb na uszczelnieniach z silikonu.Wykładzina na podłodze b.brudna.Firanki porwane nie prane od dawna (kazaliśmy zdjąć).Kotary z ubytkami gumowania i najważniejsze:klimatyzacja w całej Tunezji wyłączona po 15 września.Od 1 pazdziernika opłata (znaczek) po 30 dinarów od osoby.To nie jest opłata klimatyczna tylko za korzystanie z infrastruktury np.bankomatów.Radziliśmy sobie z KOMARAMI używając prywatnych środków.Środkami hotelowymi odkomarzano 3 razy ale to nie pomagało i ciężko było się doprosić. TO NIE JEST HOTEL NAWET 4 GWIAZDKOWY.

    Opinia dodana:
  • 6,4 / 10

    Tomasz

    Byliśmy 29.08-12.09.2013 Niestety hotel lata świetności ma za sobą. Brudne wykładziny, trzaskające drzwi, jednak obsługa stara się by gość był zadowolony. Byliśmy w Tunezji 4 lata temu w hotelu 3* i tam bardziej dbano o porządek w hotelu. Ale ogólnie z pobytu jesteśmy zadowoleni. Jechaliśmy się wygrzać i to się udało. Jednak 5* to chyba przesada. Plaża w miarę czysta, wieczorne animacje za głośne, Hotel ma problemy z ręcznikami. Pani zabierała rano a przynosiła po południu. Czyste i ciepłe ale nie od razu. Jednak po rozmowie z panią sprzątającą po dwóch dniach było ok. Oczywiście mały napiwek codziennie 1DT lub 1USD dla nas nie stanowi problemu a działa. Uwaga na pokoje, my dostaliśmy z widokiem częściowo na morze, częściowo na bar przy basenie. Wieczorem w tej strefie były animacje bardzo głośne,jeśli ktoś lubi ciszę to wieczorem nie pośpi.Ale tylko do 23 potem już jest spokojnie.Obsługa z własnymi problemami (dziwne podpisywanie rachunków za napoje i alkohol) widocznie sobie nie wierzą i muszą się kontrolować. Pierwszy raz tego doświadczyliśmy w opcji All inclusive. Ale jeśli nie jest się bufonem to kelnerzy, barmani są uśmiechnięci i życzliwi. W restauracji się nie zginie z głodu chociaż wielkiego wyboru jak na tę kategorię hotelu nie ma. W ramach pobytu są 3 kolacje a'la carte takie sobie ale jest miło.My byliśmy dwa tygodnie i żyjemy. Uwaga na taksówki lubią oszukiwać nie wszyscy ale nam się trafiło. Rezydentka pani Iwona Cherif kompetentna, chętnie dzieliła się uwagami, na zadawane pytania wyczerpująco odpowiadała. Ogólnie dwa tygodnie w tym hotelu to za długo, hotel dla tych co chcą spokojnie poleniuchować. Chociaż do Sousse, El Kantoui i Monastiru blisko więc można się wyrwać. Trzeba pamiętać że to Afryka więc wybieramy najtańszy w danej kategorii i przy założonych kryteriach wyboru bo na miejscu i tak napiwkami poprawiamy komfort wypoczynku.

    Opinia dodana:

  • 6,6 / 10

    Maria
    Para
    Pobyt: Sierpień 2013

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój

    Bylam w koncu sierpnia, nie pojade tam wiecej,obsluga mila i prowadzacy animacje tez,ale to nie hotel na 5 gwiazdek a na 3,5 dla smakosyz miesa odpada,ale dla wegetarian super !!! Dla rodzin z dziecmi odpada....pokoje nie za bardzo schludne,wymagaja remontu, piekne za to wejscie do hotelu...Silownia beznadziejna, nie dzialajaca, dla kobiet 1 rowerek i zepsuty i bierznia.. zaduch okropny, w dyskotece wystroj ladny ale sufit odpada od wilgoci i smsierdzi stechlizna tak tez jest w innych czesciach hotelu... brak remontu i tyle !!!Nie jestem osoba wybredna ale liczac na 5 gwiazdek jestem bardzo zawiedziona....

    Opinia dodana:
  • 4,2 / 10

    Wiola
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Wrzesień 2013

    • Poleca hotel dla
    • Par

    7 razy byłam w Tunezji zawsze wracałam zadowolona. Teraz dla dziećmi wybrałam hotel 5* z nadzieja na to że będzie coś specjalnie dla nich. Nie można się bardziej rozczarować i zmarnować czas, zdrowie i kasę. Jedna wielka ściema. Hotel się sypie ? odpadają tynki a w środku chodzą sprzątaczki z suchymi mopami i udają że myją podłogę. Wchodzisz do pokoju to powinieneś się cieszyć że masz zmienioną pościel o odkurzenie pokoju musieliśmy prosić kierownika hotelu bo to też nie jest norma. O poduszkę , papier toaletowy, wyniesienie śmieci i sitko do rączki prysznica, zatkany zlew mąż wykłócał się z udającą sprzątanie sprzątaczką. Hol przez tydzień gdy byliśmy nie odkurzany , leżały papierki chusteczki pety, Sprzątaczka przejeżdżała wózkiem i tego nie widziała. Podobnie podłoga na stołówce przy nas nie myta i wątpię czy w tym sezonie, lepiąca się do butów , każdego dnia weszłam w jakąś frytkę, ryż czy ciasto. Mąż zrobił awanturę o brudne krzesła ? wytarli ale tylko nasze obok już nie. Jedzenie straszne, dzieci chorowały nawet po samym ryżu czy kluskach ? całe noce wymiotów i biegunki. Dla dzieci w tym hotelu tylko basen, mini disco o 21 (22 czasu polskiego) moje dzieci nie wytrzymywały. Skutecznie obrzydzili mi Tunezję ? długo nie pojadę. A biura Sun & Fun delikatnie powiem nie polecam, po prostu oszuści.

    Opinia dodana:
  • 6,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Jamal
    Para
    Pobyt: Sierpień 2013

    • Poleca hotel dla
    • Rodzin z dziećmi

    Hotel znajdujący się w strefie turystycznej, oddalony od obiektów handlowych i usługowych. Osoby z opcją HB muszą przepłacać za napoje serwowane do posiłków. Przepiękny hol oraz emblematyczna przeszklona winda. Pokoje sprzątane codziennie, ale nie wszystkie, w zależności od obsługi. Ręczniki zabierane po śniadaniu zwracane są przed kolacją. Niektóre pokoje bez balkonów lub tarasów, ciemne i zaniedbane. W niektórych pokojach problemy z klimą oraz TV. Bar przy basenie do południa serwuje zimne i ciepłe napoje oraz drinki na bazie wódki. Po południu jedynie piwo i napoje bezalkoholowe. Bar w holu - to raczej okienko do wydawania napoi serwuje o wiele lepsze drinki oraz niezłą kawę. Gwarantowana kolejka. Utrudnieniem jest podpisywanie rachunków w wersji all inclusive. Możliwość wynoszenia jedzenia oraz napoi do pokoi. Restauracja a raczej stołówka zbyt mała do obsługi tak wielkiej ilości turystów. Wieczne problemy ze stolikami, pomimo wcześniejszych rezerwacji popartych bakszyszem. Do jednego stolika przypisywane są 2 - 3 pokoje. Problemy z rezerwacją mają wszyscy niezależnie od narodowości. Wielu Rosjan (plaga), Arabów. Brytyjczyków, Niemców, Włochów. Polacy w ogromnej mniejszości. Restauracja ala carte serwuje zawsze ten sam zestaw posiłków. Jednokrotny pobyt wystarczający. Basen ładny i duży. Animatorzy dość sprawni i nie narzucający się. Plaża duża piaszczysta w miarę czysta. Leżaki należy rezerwować do godz. 9.00 później małe szanse na znalezienie wolnego dobrego miejsca. Odnosi się to zarówno do plaży jak i basenu. Samodzielne wycieczki taxi 7 - 10 dinarów na suki do Monastyru lub Susse, pozostawiają niezapomniane wrażenia. Piękne Sidi Bou Said, ciekawy Tunis, zwłaszcza suk. Rezydent Alfa Star p. Szymon kompetentny i energiczny. Konsekwentnie realizuje swoje zobowiązania. Wielki szacunek. Pobyt w sierpniu udany, acz bez rewelacji. Najważniejsze pozytywne nastawienie i zachowanie dystansu do otoczenia.

    Opinia dodana:
  • 6,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Jacek
    Para
    Pobyt: Sierpień 2013

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój

    Hotel w strefie turystycznej oddalonej od sklepów i restauracji. Osoby z opcją HB zdane na drogie zakupy w hotelu. Pokoje czyste nasz sprzątany codziennie w innych różnie. Są pokoje bez balkonów. Ciemne i brudne. Nie dajcie się tam zakwaterować. W niektórych problemy z TV ( brak odbioru i pilota ) i klimatyzacją. Horror w restauracji. Pomimo bakszyszu i obietnicy rezerwacji stolika na cały pobyt, nieustanne problemy z otrzymaniem wolnego stolika gdyż do jednego są przypisywane dwie trzy rodziny. Bez względu na narodowość Polacy, Rosjanie, Niemcy czy Włosi, wszyscy mieli problemy. Jedzenie smaczne aczkolwiek mało urozmaicone. Jednokrotne skorzystanie z restauracji a la carte wystarczające. Za każdym razem serwują to samo menu bez możliwości wyboru. Bar przy basenie, obsługujący również plażę serwuje zimne napoje drinki na bazie wódki, piwo i ciepłe napoje. Coctajle i lepsza kawa serwowana nie w barze a w "okienku"!!! w holu hotelowym gwarantowana kolejka. Drinki serwowane w szkle lub kubkach plastikowych. Każdorazowe podpisywanie rachunków nieco uciążliwe. Możliwość wynoszenia jedzenia i napoi do pokoi. Minibar nie uzupełniany ale można było bez ograniczeń pobierać wodę mineralną w barach. Ręczniki z pokoi zabierane po śniadaniu i przynoszone przed kolacją. Rezerwacja leżaków na plaży i przy basenie do godz. 8.00. Późnej brak miejsc. Piękny hol, patia i ogólny wygląd zewnętrzny hotelu. Emblematyczna przeszklona winda. Plaża znośna piaszczysta w miarę czysta. Łagodne zejścia do morza. Obsługa miła i nie nachalna. Większość turystów zza wschodniej granicy - ze wszystkimi konsekwencjami, trochę Brytyjczyków, Włochów, Niemców i Włochów. Polaków niewielu. Łatwy dojazd do Monastiru i Sousse. Polecam tamtejsze bazary. Taxi do obu miast 7 - 10 dinarów tj. 14 do 20 zł. Piękna marina w Monastirze. Zjawiskowe Sidi Bou Said - biało-niebieskie miasteczko. Ogromny bazar w Tunisie. Rezydent Alfa Star p. Szymon bardzo kompetentny, energiczny i profesjonalny. Podziękowania za pomoc. Pozytywne nastawienie podstawą udanego urlopu.

    Opinia dodana:
  • 9,7 / 10

    mike habibi
    Para
    Pobyt: Marzec 2013

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Ceniących spokój

    bywam w tunezji co roku.w amir palace bylem w marcu w 2012 roku.hotel dosc przyjemny,1800zl/tydzien all, zadne pieniadze wiec nie wiem dlaczego ludzie malo placa a potem wymagaja.kilka uwag to tak obsluga w restauracji wporzadku jak dajesz napiwki i to jest normalne w tych krajach!malo miejsca w restauracji problem ze stolikiem racja czesto zajete itd,,chyba ze dajesz duze tipy :-) to stolik masz zawsze!plaza ok,w barze na zewnatrz nie tylko piwo w all jak ktos napisal jest whysky,piwo,gin itd.naprawde alkohol dobry nie rozrabiany z woda jak w sousse.pokoje wporzadku,widok piekny na plaze,za drobna lapowka na recepcji:-)blisko do malego centrum,uwaga w kazdym sklepie sprawdzajcie zawsze date waznosci!do monastiru autobusem fajna frajde,taxi tez ok grosze kosztuje 10zl max do centrum!port el kantui tez nie daleko i sousse.polecam hotel dla ludzi ktorzy oczekuja fajnego pobytu a przede wszystkim normalnego.kazdy hotel ma minusy,a amir palace jest przyjemny.

    Opinia dodana:
  • 6,7 / 10

    Pyza
    Para
    Pobyt: Sierpień 2012

    • Poleca hotel dla
    • Nastawionych na zwiedzanie
    • Ceniących spokój

    Po raz drugi byłam w Tunezji, 5 razy w krajach arabskich,tak więc mam porównanie. Hotel słaby, w barze przy plaży mega kolejki, dostępne tylko piwo. Obsługa dobra bo jestem chojna i daję duże napiwki. Położenie kiepskie, trochę daleko do sklepów i do centrum. Animacje są porażką, jedzenie w miarę oki. Polaków mało, przewrzają Włosi i Rosjanie. Generalnie dla bardzo mało wymagających. Duży minus, każdy drink lub napój trzeba kwitować podpisem z numerem hotelu. W razie pytań proszę pisać na emial.

    Opinia dodana:
  • 6,7 / 10

    Marcin
    Para
    Pobyt: Lipiec 2011

    Lata świetności ten hotel ma już dawno za sobą. Reklamowany jako spokojny, dla ludzi chcących odpocząć. Pobliskie lotnisko skutecznie ten spokój zaburza. Z atrakcji dla najmłodszych pozostaje tylko brodzik, brak jest jakich kolwiek animacji, placów zabaw, zabawek. Morze jest na wyciągnięcie ręki i kusi piaszczystą plaża, którą regularnie odwiedza uśmiechnięty arab wraz ze swoimi wielbłądami. Niestety te ostatnie choć ładnie wyglądają i znają różne sztuczki nie potrafią korzystać z toalet. Hotelowe koty też czasem korzystają z plaży, której nikt nie sprząta.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 11
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi