Opinie o hotelu
Skanes Rivage

8.1
Dobry
185 opinii

Dla rodziców z dziećmi, bliskie położenie między Monastirem a Sousse. Od lotniska 8 min. autokarem.

Ogólnie warunki w hotelu adekwatne do ceny poza jedną kwestią - różnica w traktowaniu gości polskich w stosunku do francuskich; animatorzy francuskiego biura zajmują się tylko swoimi gośćmi, animacje w języku francuskim nie tłumaczone na żaden inny, mało tego inni goście są niemile widziani. Ponadto obsługa w barach opieszała, pomimo opcji all inclusive starali się nie słyszeć zamówień, zwłaszcza jeśli podchodziły dzieci po napoje; na naleśnik na podwieczorek trzeba było czekać 20 min. i można było otrzymać 1 (jedną) szt.; de facto drobiazgi ale irytujące

nie miła obsługa polaków przy barze a przecierz człowiek miał to opłacone a miało sie wrarzenie jakby łaske robili ,opcja all inclusive moim zdaniem była po to aby odróżnic polaków od francuzów piersze trzy dni to dla mnie porarżka ale prawie kazdy polak miał takie odczucie,duzo polaków składało na nich skargi ale i tak to mieli w dupie.specjalnie sie ociagali, jedzenie kiepskie w smaku ale ładnie wygladało moje dziecko to tylko frytki jadło.zaleta jest tylko ze sa dwa duze baseny i dla dzieci tez takie dwa małe brodziki blisko plaża mała i nawet czysta w porównaniu z innymi,pokojówki sprzatały nowe reczniki codziennie.srednia wieku francuzów to 60-70 lat.tak to nie polecam . czarna

Spędziliśmy w tym hotelu 2 tygodnie na przełomie lipca i sierpnia 2006, które wspominamy w wolnych chwilach z łezka w oku. Nie był to nasz pierwszy pobyt w Tunezji, ale nadal wiemy, że musimy tam jeszcze wrócić. Porównując z zeszłorocznym pobytem w Skanes el Hana (4 gwiazdki), można śmiało powiedzieć, że w Skanes Rivage były plusy, których nie było tam i odwrotnie. W Skanes Rivage plaża nieco węższa, ale b. ładna, śliczny piasek i leżaki i materace za darmo - tam trzeba było dopłacać. Jedzenie o wiele mniej urozmaicone, ale wystarczająco dobre i możliwość jedzenia na zewnątrz (duży plus). Czyściutkie baseny (codziennie rano dno było sprzątane specjalnym odkurzaczem), w jednym z basenów jacuzzi oraz tzw. rwąca rzeka - suuuuuuper.

Całość położona w pięknym ogrodzie palmowym - jak wychodziłam z bungalowu po prawej stronie miałam drzewo figowe, gdzie codziennie dojrzewały nowe owoce - było to cudowne. Piękne, zadbane palmy, opuncje itd. Dojazd do Monastiru lub Sousse taksówką za kilka dinarów, więc nie jest problemem dojazd do mediny.

Jeśli chodzi o Francuzów, śmiało mogę powiedzieć, że byli bardzo mili, witali się, nawiązywali sami kontakt. Byli bardzo przyjaźnie nastawieni. Natomiast Polacy, niestety, zawiązywali klany antyfrancuskie, próbując zwerbować nowoprzybyłych Polaków - było to obrzydliwe. Buntowali nawet swoje dzieci przeciwko dzieciom Francuzów. Cóż, żenujące, ale prymitywów nie brakuje. Jeden pan nawet głosił opinię, że Francuzi nas nie lubią, bo odbieramy im miejsca pracy. Może lepiej byłoby pouczyć się języków obcych, a nie byłoby niepotrzebnym niedomówień? Denerwują mnie ludzie, którzy zawsze są niezadowoleni i tylko narzekają.

Jedynym mankamentem w naszym przypadku było to, że byliśmy w jednym pokoju z 12-letnim synem i było to dość krępujące.

Poza tym, z czystym sumieniem polecam ten hotel!!!!!

Hotel należy do francuskiego klubu Club3000. Atrakcja przewidziana dla Francuzów - oni za to płacą, ale animatorzy zachęcają do udziału w zabawie wszystkich gości hotelowych. Niestety o Polakach dobrego zdania to oni mieć nie mogą. Nóż się w kieszeni otwiera, kiedy słyszy sie polskie komentarze. A Polacy pretensje mają o wszystko, nawet o to, że w restauracji nie ma schabowego, co w ich mniemaniu jest brakiem szacunku do Polaków. Niestety do niektórych nie dociera, że jest to kraj muzułmański i wieprzowina jest niedostępna. Wśród obsługi widać czasem strach przy podchodzeniu do stolika Polaków, choć starają się jak mogą być mili, uprzejmi, zabawni, nawet uczą sie polskiego, by lepiej się porozumieć. Wielokrotnie przy barze prosiłam o napoje - 4 sztuki, choć jest prośba by brać po jednym, i nigdy żaden z barmanów nie grymasił. Byłam w mężęm i dwójką dzieci. Mieliśmy wykupiony pokój dwuosobowy z dwiema dostawkami. Obawialiśmy się co dostaniemy, ale niepotrzebnie. dostaliśmy mieszkanko dwupokojowe, sypalnia, pokój dla dzieci, łazienka i ubikacja. Pokoje codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki, co drugi dzień zmieniana pościel. Aczkolwiek super błysk po tym sprzątaniu nie był. choć u nas sprzątaczka musiała się zmagać z poukładaniem zabawek, wytraciem farb w podłóg, itd. mieliśmy awarię - piętro wyżej pękła rura - naprawili bardzo szybko po zgłoszeniu na recepcji. W pokoju nie ma barku-lodówki, telefonu i telewizora (błędna informacja). Klimatyzacja indywidualnie sterowana, osobna w dwóch pokojach. Baseny dwa - jeden z miejscem do skoków gł. 2m, drugi płytszy, ale z jaccuzi i rwącą rzeką. Oprócz tego brodzik dla dzieci.
Rady praktyczne: zupełnie brak wodnych zabawek, zarówno w hotelowym sklepiku, jak i w Monastirze. Udało nam sie kupic jednego krokodyla za 20$, brak też kolorowanek, mazaków, bloków. Generalnie droga jest chińszczyzna. Tanio można napić się kawy w medinie - 0,80 zł. Tania jest też kawa na kilogramy - za 1,5 kg bardzo dobrej kawy do parzenia po turecku i espresso zapłaciliśmy 20 zł. Tanie są też kartki ze znaczkiem do Europy - 2 zł.
Byliśmy na początku lipca i nie było jakis wielkich odczuwalnych upałów, stale wieje wiatr dość silny i chłodzący. dzieci nie zmęczyły się upałem, choć w cieniu było 40 stopni.
Wstyd jedynie za zachowania Polaków, którzy wszędzie doszukują się dyskryminacji, choćby nie wiadomo jak gospodarze się zachowywali. Jeżeli ktoś wybiera się w dwie osoby to zostanie zakwaterowany w parterowym bungalowie, w którym faktycznie jedynym źródłem światła są drzwi wejściowe, ale są one dwuskrzydłowe i nie zamykając okiennicy jest tam wystarczająco jasno. W niektórych położonych przy scieżkach pokojach nie można mówić o tarasie, bo jest on mały i siedzi się prawie przy ścieżce. W hotelu jest roślinność ładnie utrzymana, aczkolwiek nie przykładają oni wagi do trawnika w ogrodzie palmowym, momentami przypomina sawannę, ale w końcu jest się w Afryce. Oczywiście to też może stanowić wielki problem dla niektórych. Cały teren jest strzeżony, regularnie przechadzają się strażnicy, którzy wychwycą otwarte okno i natychmiast zgłaszają by je zamykać.
Jedzenie jest smaczne, stale donoszone, tak by ciągle było świeże. Być może nie jest szczególnie urozmaicone, ale można znaleźć coś dla siebie. Codziennie jest pizza, frytki, ryba, spagetti, kurczak i wołowina. Zawsze jest jakaś potrawa tunezyjska, surówki, surówki tunezyjskie, owoce i wspaniałe ciasta i torty.
Niestety ktoś wymyślił z leżakami, że trzeba rzucać ręczniki rano ok. 7. Potem wygląda to tak, że nie ma wolnych leżaków, a połowa jest pustych tylko zarezerwowanych. Niepotrzebne komplikowanie wypoczynku!
Na koniec coś o organizatorze. Skrócono nam pobyt o jeden dzień - zamiast wyloty wieczornego mieliśmy poranny, na jakiekolwiek uwagi, pani Justyna (rezydentka) odpowiadała, że możemy złożyć reklamacje, ale to nic nie da. Problem był u nas tylko ze śniadaniem, bo generalnie lot dzienny odpowiadał nam zdecydowanie bardziej, niż nocny. Restauracja była czynna od 7.00, ale na poczatku poinformowano nas że restauracja działa od 6.30. Kiedy zapytaliśmy czy sprawa ta została uzgodniona, bo restauracja jest czynna wg rozpiski od 7.00, pani Justyna powiedziała, że o tym nie wiedziała, że myślała, że od 6.30. Ale wczesniejsze wejscie załatwialiśmy sobie sami. Rozmowa z pania Justyną to niepotrzebne denerwowanie się, lepiej załatwiać bezposrednio z Tunezyjczykami. Ona nie załatwi niczego, tylko każe składać reklamacje w Sun&Fun (swoją drogą to nie wiem dlaczego Sun&Fun ja trzyma, powinna dawno wylecieć na pysk, tym bardziej, że nie zna ani francuskiego, ani arabskiego, rozmawia po angielsku, który nie dla całej osbługi jest w pelni zrozumiały. Nie wiem jeszcze, czy będziemy składać reklamację, warunki uczestnictwa są po naszej stronie, bo generalnie w wypoczynku jesteśmy zadowoleni, jedynie podejście rezydenta irytuje i drażni - szkoda, ze nie dali nam książki skarg i zażaleń, i byłoby prawie jak za komuny.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT7473
Nazwa  Skanes Rivage
Miejsce  Tunezja / Skanes / Skanes
Wyżywienie  All inclusive, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi

Ocena

Zablokowanych opinii: 8

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.1
Dobry
185 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.2
Hotel
7.8
Położenie
8.0
Pokoje
7.9
Wyżywienie
8.8

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 185 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.2
9.2
jacek j.

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Dla rodziców z dziećmi, bliskie położenie między Monastirem a Sousse. Od lotniska 8 min. autokarem.


6.0
Turystka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Ogólnie warunki w hotelu adekwatne do ceny poza jedną kwestią - różnica w traktowaniu gości polskich w stosunku do francuskich; animatorzy francuskiego biura zajmują się tylko swoimi gośćmi, animacje w języku francuskim nie tłumaczone na żaden inny, mało tego inni goście są niemile widziani. Ponadto obsługa w barach opieszała, pomimo opcji all inclusive starali się nie słyszeć zamówień, zwłaszcza jeśli podchodziły dzieci po napoje; na naleśnik na podwieczorek trzeba było czekać 20 min. i można było otrzymać 1 (jedną) szt.; de facto drobiazgi ale irytujące


4.6
czarna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

nie miła obsługa polaków przy barze a przecierz człowiek miał to opłacone a miało sie wrarzenie jakby łaske robili ,opcja all inclusive moim zdaniem była po to aby odróżnic polaków od francuzów piersze trzy dni to dla mnie porarżka ale prawie kazdy polak miał takie odczucie,duzo polaków składało na nich skargi ale i tak to mieli w dupie.specjalnie sie ociagali, jedzenie kiepskie w smaku ale ładnie wygladało moje dziecko to tylko frytki jadło.zaleta jest tylko ze sa dwa duze baseny i dla dzieci tez takie dwa małe brodziki blisko plaża mała i nawet czysta w porównaniu z innymi,pokojówki sprzatały nowe reczniki codziennie.srednia wieku francuzów to 60-70 lat.tak to nie polecam . czarna


9.4
internek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Spędziliśmy w tym hotelu 2 tygodnie na przełomie lipca i sierpnia 2006, które wspominamy w wolnych chwilach z łezka w oku. Nie był to nasz pierwszy pobyt w Tunezji, ale nadal wiemy, że musimy tam jeszcze wrócić. Porównując z zeszłorocznym pobytem w Skanes el Hana (4 gwiazdki), można śmiało powiedzieć, że w Skanes Rivage były plusy, których nie było tam i odwrotnie. W Skanes Rivage plaża nieco węższa, ale b. ładna, śliczny piasek i leżaki i materace za darmo - tam trzeba było dopłacać. Jedzenie o wiele mniej urozmaicone, ale wystarczająco dobre i możliwość jedzenia na zewnątrz (duży plus). Czyściutkie baseny (codziennie rano dno było sprzątane specjalnym odkurzaczem), w jednym z basenów jacuzzi oraz tzw. rwąca rzeka - suuuuuuper.

Całość położona w pięknym ogrodzie palmowym - jak wychodziłam z bungalowu po prawej stronie miałam drzewo figowe, gdzie codziennie dojrzewały nowe owoce - było to cudowne. Piękne, zadbane palmy, opuncje itd. Dojazd do Monastiru lub Sousse taksówką za kilka dinarów, więc nie jest problemem dojazd do mediny.

Jeśli chodzi o Francuzów, śmiało mogę powiedzieć, że byli bardzo mili, witali się, nawiązywali sami kontakt. Byli bardzo przyjaźnie nastawieni. Natomiast Polacy, niestety, zawiązywali klany antyfrancuskie, próbując zwerbować nowoprzybyłych Polaków - było to obrzydliwe. Buntowali nawet swoje dzieci przeciwko dzieciom Francuzów. Cóż, żenujące, ale prymitywów nie brakuje. Jeden pan nawet głosił opinię, że Francuzi nas nie lubią, bo odbieramy im miejsca pracy. Może lepiej byłoby pouczyć się języków obcych, a nie byłoby niepotrzebnym niedomówień? Denerwują mnie ludzie, którzy zawsze są niezadowoleni i tylko narzekają.

Jedynym mankamentem w naszym przypadku było to, że byliśmy w jednym pokoju z 12-letnim synem i było to dość krępujące.

Poza tym, z czystym sumieniem polecam ten hotel!!!!!


9.8
jowian

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Hotel należy do francuskiego klubu Club3000. Atrakcja przewidziana dla Francuzów - oni za to płacą, ale animatorzy zachęcają do udziału w zabawie wszystkich gości hotelowych. Niestety o Polakach dobrego zdania to oni mieć nie mogą. Nóż się w kieszeni otwiera, kiedy słyszy sie polskie komentarze. A Polacy pretensje mają o wszystko, nawet o to, że w restauracji nie ma schabowego, co w ich mniemaniu jest brakiem szacunku do Polaków. Niestety do niektórych nie dociera, że jest to kraj muzułmański i wieprzowina jest niedostępna. Wśród obsługi widać czasem strach przy podchodzeniu do stolika Polaków, choć starają się jak mogą być mili, uprzejmi, zabawni, nawet uczą sie polskiego, by lepiej się porozumieć. Wielokrotnie przy barze prosiłam o napoje - 4 sztuki, choć jest prośba by brać po jednym, i nigdy żaden z barmanów nie grymasił. Byłam w mężęm i dwójką dzieci. Mieliśmy wykupiony pokój dwuosobowy z dwiema dostawkami. Obawialiśmy się co dostaniemy, ale niepotrzebnie. dostaliśmy mieszkanko dwupokojowe, sypalnia, pokój dla dzieci, łazienka i ubikacja. Pokoje codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki, co drugi dzień zmieniana pościel. Aczkolwiek super błysk po tym sprzątaniu nie był. choć u nas sprzątaczka musiała się zmagać z poukładaniem zabawek, wytraciem farb w podłóg, itd. mieliśmy awarię - piętro wyżej pękła rura - naprawili bardzo szybko po zgłoszeniu na recepcji. W pokoju nie ma barku-lodówki, telefonu i telewizora (błędna informacja). Klimatyzacja indywidualnie sterowana, osobna w dwóch pokojach. Baseny dwa - jeden z miejscem do skoków gł. 2m, drugi płytszy, ale z jaccuzi i rwącą rzeką. Oprócz tego brodzik dla dzieci.
Rady praktyczne: zupełnie brak wodnych zabawek, zarówno w hotelowym sklepiku, jak i w Monastirze. Udało nam sie kupic jednego krokodyla za 20$, brak też kolorowanek, mazaków, bloków. Generalnie droga jest chińszczyzna. Tanio można napić się kawy w medinie - 0,80 zł. Tania jest też kawa na kilogramy - za 1,5 kg bardzo dobrej kawy do parzenia po turecku i espresso zapłaciliśmy 20 zł. Tanie są też kartki ze znaczkiem do Europy - 2 zł.
Byliśmy na początku lipca i nie było jakis wielkich odczuwalnych upałów, stale wieje wiatr dość silny i chłodzący. dzieci nie zmęczyły się upałem, choć w cieniu było 40 stopni.
Wstyd jedynie za zachowania Polaków, którzy wszędzie doszukują się dyskryminacji, choćby nie wiadomo jak gospodarze się zachowywali. Jeżeli ktoś wybiera się w dwie osoby to zostanie zakwaterowany w parterowym bungalowie, w którym faktycznie jedynym źródłem światła są drzwi wejściowe, ale są one dwuskrzydłowe i nie zamykając okiennicy jest tam wystarczająco jasno. W niektórych położonych przy scieżkach pokojach nie można mówić o tarasie, bo jest on mały i siedzi się prawie przy ścieżce. W hotelu jest roślinność ładnie utrzymana, aczkolwiek nie przykładają oni wagi do trawnika w ogrodzie palmowym, momentami przypomina sawannę, ale w końcu jest się w Afryce. Oczywiście to też może stanowić wielki problem dla niektórych. Cały teren jest strzeżony, regularnie przechadzają się strażnicy, którzy wychwycą otwarte okno i natychmiast zgłaszają by je zamykać.
Jedzenie jest smaczne, stale donoszone, tak by ciągle było świeże. Być może nie jest szczególnie urozmaicone, ale można znaleźć coś dla siebie. Codziennie jest pizza, frytki, ryba, spagetti, kurczak i wołowina. Zawsze jest jakaś potrawa tunezyjska, surówki, surówki tunezyjskie, owoce i wspaniałe ciasta i torty.
Niestety ktoś wymyślił z leżakami, że trzeba rzucać ręczniki rano ok. 7. Potem wygląda to tak, że nie ma wolnych leżaków, a połowa jest pustych tylko zarezerwowanych. Niepotrzebne komplikowanie wypoczynku!
Na koniec coś o organizatorze. Skrócono nam pobyt o jeden dzień - zamiast wyloty wieczornego mieliśmy poranny, na jakiekolwiek uwagi, pani Justyna (rezydentka) odpowiadała, że możemy złożyć reklamacje, ale to nic nie da. Problem był u nas tylko ze śniadaniem, bo generalnie lot dzienny odpowiadał nam zdecydowanie bardziej, niż nocny. Restauracja była czynna od 7.00, ale na poczatku poinformowano nas że restauracja działa od 6.30. Kiedy zapytaliśmy czy sprawa ta została uzgodniona, bo restauracja jest czynna wg rozpiski od 7.00, pani Justyna powiedziała, że o tym nie wiedziała, że myślała, że od 6.30. Ale wczesniejsze wejscie załatwialiśmy sobie sami. Rozmowa z pania Justyną to niepotrzebne denerwowanie się, lepiej załatwiać bezposrednio z Tunezyjczykami. Ona nie załatwi niczego, tylko każe składać reklamacje w Sun&Fun (swoją drogą to nie wiem dlaczego Sun&Fun ja trzyma, powinna dawno wylecieć na pysk, tym bardziej, że nie zna ani francuskiego, ani arabskiego, rozmawia po angielsku, który nie dla całej osbługi jest w pelni zrozumiały. Nie wiem jeszcze, czy będziemy składać reklamację, warunki uczestnictwa są po naszej stronie, bo generalnie w wypoczynku jesteśmy zadowoleni, jedynie podejście rezydenta irytuje i drażni - szkoda, ze nie dali nam książki skarg i zażaleń, i byłoby prawie jak za komuny.


9.6
Funky

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Super miejsce ! Szczególnie dla rodzin z dziećmi. Wygodne bungalowy w pięknym, tropikalnym ogrodzie. B. miła obsługa.


8.2
krolis11

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Rezydenta biura San&fun bardzo słaba, wogóle nie inetersował się turystami ( Pi Justyna). Nie pomogła nam nawet w momencie kiedy nasze dzicko dotarło do kliniki z powodów żołądkowych, musiliśmy radzi sobie sami, na szczęscie ntam juz byli dobrzy fachowcy ale bez angielskiego ani rusz.
Miała nastapic jakaś zmiana, ale to zobaczycie na miejscu, obsługa kelnerów dobra ale po napiwkach, ale hotel ładnie położony, jedzenia bardzo duzo i rozmaite.
Ogólne wrażenie bardzo dobre, poza denerwującymi fancuzami.
POLECAMY tez hotel dla rodzin, można w nim wypocząc.


7.0
stokrotka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Nie ma zadnego snack baru. Formuła all incl obejmuje 3 posiłki i napoje plus alkohole (popol kolejka za nalesnikami przy barze). Jedzenie w restauracji glownej dobre i duzo! Obsluga pokoi i czystosc bdb, bungalow czysty, cicho, super dla rodzin z dziecmi. W baseni chyba chlodzona woda- akurat dla mnie bylo to minusem. Obsluga w barze kiepska, kolejki (byc moze to mentalnosc Tunezyjczykow), po odbiorze napoi- kazdorazowo podpisywane kartki. Animacja po francusku. Ladna plaza. Dzieciom podoba sie bardzo! Dorosłym tez moze! Polecam dla rodzin z dziecmi szukajacych spokoju. Jesli ktos nie lubi francuskiego- niech jedzie w inne miejsce;)


9.2
Jola 1111

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Hotel położony w spokojnej okolicy. Wbrew poprzednim komentarzom hotel jest bardzo przyzwoity. Byliśmy tam 4 osobowom rodziną i wszystkim bardzo tam się podobało. Chętnie tam wrócimy. Jedzenie w bardzo dużych ilościach i urozmaicone. Nikt z obsługi nie zwracał nam uwagi przy powtórnym podejściu do lad przy posiłkach, tak jak to wcześniej opisywano. Wręcz do tego zachęcano! Kelnerzy mili i uśmiechnięci, chętnie mówili i uczyli się nowych słówek po polsku. Dzień przed odjazdem zarząd kuchni i hotelu podchodził do stolików Polaków i pytali o samopoczucie, uwagi odnośnie kuchni i ogólne wrażenia (po polsku). Drinki \"chrzszczone\", ale to chyba nieważne na wczasach. Baseny codziennie czyszczone i dostępne. Bardzo duża przestrzeń hotelowa z pięknymi palmami (podświetlanymi nocą) - coś na kształt małego raju :-). Pokoje w bungalowach może nie spełnijące wygórowanych wymagań, ale czyste i przyzwoite. Zresztą \"gwiazdki\" hotelowe w Tunezji mają inne znaczenie niż w Europie. 4-gwiazdkowy hotel w Tunezji jest odpowiednikiem 2-gwiazdkowego w Europie i o tym biura podróży informują. Stąd niższe ceny w porównaniu do krajów Europy. W pokojach nie przebywa się w dzień, więc dla nas nie miało znaczenia czy będzie wysoki standard. Każdego dnia były sprzątane i nawet dodatkowo (inwencja sprzątaczki) upiększane. Łazienki bardzo czyste i przyzwoite (choć widać, że ich wykończenie było robione \"na szybko\"). Brak okna spowodowany jest ochroną przed letnimi upałami, ale ażurowe drzwi wpuszczają wystarczającą ilość słońca. Plaża czysta i zaraz przy hotelu. Brak polskich animatorów(przynajmnniej w kwietniu), Francuzi jednak zabawiali jak mogli i nie czuło się ich niechęci - wręcz przeciwnie. Ogólne wrażenie bardzo dobre i polecamy ten hotel!


7.8
Aisha

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel oceniam bardzo pozytywnie pod kątem wyglądu. Obsługa bardzo miła (pomijając barmanów). Jedzenie przepyszne :) Niestety rozrywka jest na najniższym poziomie. Polska animatorka nic nie robi. Nawet nie informuje gości o tym, że francuscy animatorzy właśnie zabawiają gości (oczywiście Francuzów). Pod koniec sezonu jest bardzo dużo \"starszego towarzystwa\", przez których młodzi dużo tracą.


9.4
kaśka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Byłam w tym hotelu, planuję tam wrócić.
Denerwują mnie opienie osób niezadowolych.
Założe się że są to typy wiecznie narzekające, a takich jest w Polsce najwięcej.
To że jest tam najwięcej francuzów mnie nie dziwi - polaków nadal nie stać na wycieczki zagraniczne.
Te osoby, które mają tyle do zarzucenia hotelowi i personelowi napewno takie same opinie by wystawiały hotelom pięcio gwiazdkowym (gdyby było je na to stać).
Nie oczekujmy że za 1200 zł. będą nam gejsze wachlarzami przed nosem machać!
I tak na koniec - W AFRYCE NIE MA WĘDLIN!!!!!!!!
Najlepsze wędliny są w Polsce!
W hotelach z All Inclusive też nie uświadczysz wędlin!
Jeżeli jakiś gamoń liczył na "deski z wędlinami" trzeba było wziąć ze sobą suchą krakowską.
Ale to jest brak wiedzy o kraju do którego się jedzie, ci którzy tak marudzą niech najpierw poczytają o danej kulturze!
Na wszelkich wyjazdach można spodziewać się co najwyżej mortadeli.
Jeśli chodzi o telewizor, to nawet jakby był byłoby źle bo nie nadają polskiej telewizji.....
Nie rozumiem osób o tach wygórowanych oczekiwaniach, jeżdźących po hotelach trzy gwiazdkowych - niech jeźdźą do pięcio gwiazdkowych!
Jeśli chodzi o rezydentów - oni nie są animatorami - więc nie mają obowiązku zabawiać polskich turystów. Ci ludzię są do spraw organizacyjnych - a jeśli ktos nie potrafi zgłosić w recepcji awarii klimatyzacji - to już świadczy o nim.
Polecam ten hotel ludziom normalnym, którzy wiedzą czego można oczekiwać po cenie tej wycieczki i trzech gwiazdkach - ci napewno będą mile zaskoczeni.


4.8
leonidas

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Witajcie. Nigdy Tunezja z Sun& Fun. Rezydenci (przedstawiciele S&F) w szczególności p. Justyna to nieporozumienie. Małżeństwo z Polski zostało okradzione. Na telefon od nich o pomoc pani Justyna odpowiedziała , Ze przyjedzie na następny dzień bo w tej chwili nie ma czasu.Obsługa lekceważy Polaków, animacje tylko po francuzku. Hotel- bungalowy nie przygotowane ,śmierdzące , brudne z zalanymi ścianami i pleśnią na ścianach. S&F wysłało nas do hotelu , który dopiero w czasie naszego pobytu był przygotowywany do sezonu.


7.6
77mik77

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

ogólne wrażenie hotelu - ok. położony w pięknym (nieco zaniedbanym) ogrodzie palmowym. plaża wąska ale super piasek. czysta woda w basenach. super obsługa w restauracji. jedzenie naprawdę dobre. żenująca i często niegrzeczna obsługa w barku. dyrekcja hotelu zmienia zasady all inclusive w trakcie pobytu. wprowadziła np. ograniczenie jeden drink dla jednej osoby przy danym zamówieniu.. w sumie jest to nieodczuwalna wada dla osób nie spożywających alkoholu.. jednak żenujące było dla mnie to, że zamawiając trzy piwka musiałem wytłumaczyć że jedno dla mnie a pozostałe dla mamy i żony wypoczywających na przy basenie (niby jakim prawem jest to ode mnie wymagane).. innym razem szef baru śledził mnie co robię z drinkami niosąc je za budynek.. jeszcze kiedy indziej nie wydano alkoholu ponieważ przy stoliku naszej grupy znajdowało się już zbyt dużo.. ktoś powie że to szczegóły.. może i tak - dlatego ogólna ocena - dobra.. jednak niepotrzebny niesmak pozostaje.


10
ElCiA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

najlepsze wakacje jakie mialam;D
dopiero co wróciłam i bylo gitara ;D
Świetna obsluga, wspaniale jedzenie.
pozdro dla Jamela, Marhcela i Naim'a ;*


6.4
Agnesia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Okolica ładna i spokojna. Plaża czysta. Rozrywka głównie po francusku; my Polacy sami sobie radziliśmy. Obsługa w barze okropna, natomiast w restauracji na przyzwoitym poziomie. Ja miałam szcvzęście gdyż mieliśmy pokój w budynku hotelowym natomiast o domkach słyszałam niepochlebne opinie.Generalnie hotel polecam dla klientów mało wymagających.


9.0
Lucyna Szymon

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Oboje z mężem jesteśmy zachwyceni zaangażowaniem animatorów w to, aby wszyscy wczasowicze włączali sie w czynny wypoczynek i dobrze się bawili mimo nie znajomości języka francuskiego. Bardzo miła obsługa oraz panie rezydentki - w każdej potrzebie pod telefonem lub o wyznaczonych godzinach. Przepiękny i zadbany ogród - raj dla ludzi kochających przyrodę.


8.4
Ewa K

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel rewelacja,polecam rodzinom z dziecmi i osobom,ktore nastawione sa wylacznie na odpoczynek.Basen czysty,pokoje codziennie sprzatane za jednego dinara zostawionego pani sprzataczce w pokoju blysk,pozatym kelnerzy mili sympatyczni ogolnie obsluga ok.Jedzenie hmm rewelacja kazdy znalazl cos dla siebie,ciasta poprostu bajka.Piekne polozenie ogrod palmowy blisko plaza lezaki za darmo ogolnie niemam zastrzezen,no moze animacje w jezyku francuskim byly porazka,pozatym francuzi tam to porazka,bardzo niesympatyczni ludzie.A tez cos o panu rezydencie,pan Jacek i p.Pawel biuro ecco holiday porazka to co zrobili na koniec to poprostu hamstwo inaczej nazwac tego nie mozna,zagonili nas na lotnisko o godz 4.30 wiedzac ,ze lot o 6.35 jest odwolany,ale zeby sie nas pozbyc odprawili nas i koczowalismy 4 godziny na lotnisku gratuluje panowie wybierajac wycieczke ludzie uwazajcie na rezydentow,niewiem za co biora pieniadze!!!!


10
martyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

własnie co wrociłam z tunezi z tego hotelu. hotel jest poprostu extra wszystko czyste zadbane kelnezy bardzo mili poprostu bomba polecam wszystkim ten hotel jedzenie pycha poprostu wszystko czego potrzeba a nawet wiecej.


6.4
Ryszard

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Standard pokoi bardzo różny, pomimo tych samych cen. Jak się trafi. My trafiliśmy źle - pokój wilgotny bez okien o niemiłym zapachu stęchlizny. Klimatyzator nie działający.
Animacja tylko dla Francuzów, którzy przeważają. Polacy - II kategoria.
Opieka rezydenta - symboliczna.


7.0
Edyta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Jeśli komuś zalezy na rozrywce, to nie zbyt polecam, a jesli na spokoju, rodzinom z dziećmi to tak blisko do morza itp, choć brak organizacji zabaw dla dzieci wogóle dla Polaków,jeśli ktos zna język francuski to polecam, bardziej organizowane zabawy pod Francuzów /starszych/, młodzi nie za bardzo maja tam co robic szczególnie wieczorem,ale za tą cenę i za bliskośc do morza to i tak nie jest żle,Mam porównanie z hotelem Saadia bo tez tam byłam 2 lata temu i jeśli porównać,to stwierdzam że w hotelu Saadia jest dużo lepiej zorganizowana rozrywka dla dorosłych a takze dla najmłodszych w języku angielskim,jedzenie porównywalne, pokoje też ale znowu w Skanes Rivage blisko do morza- bardzo blisko,jesli komus nie zalezy na morzu to lepiej w Saadi,a jeśli tak to w Skanes Rivagi



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.