Asrin Beach





Opis oferty
Turcja/Riwiera Turecka
Atuty
Przy plaży
Darmowy serwis plażowy
RegoMeli Club
Zjeżdżalnie
Naszym zdaniem
Hotel zlokalizowany blisko plaży oraz w niedalekiej odległości od centrum miejscowości to propozycja na wakacje w Turcji zarówno dla aktywnych jak i dla szukających spokoju turystów. Obiekt oferuje szereg udogodnień dla dorosłych oraz dla dzieci, dlatego jest świetny także dla rodzin. Można bawić się na wieczorkach tureckich oraz podczas organizowanych przez hotel animacji. Nie ma czasu na nudę, a wypoczynek dopełniony jest przez wyżywienie all inclusive.
Położenie
• przy plaży
• w pobliżu sklepy i restauracje
• ok. 4km do centrum Avsallar
• ok. 20km do centrum Alanyi
• ok. 114km do Antalyi
• ok. 105km do lotniska w Antalyi
Plaża
Prywatna piaszczysto-żwirkowa plaża oddzielona od hotelu ulicą. Dojście do plaży bezpośrednim przejściem podziemnym pod drogą. Serwis plażowy w cenie - leżaki, parasole, materace (ręczniki plażowe na depozyt - dostępne w recepcji hotelu). Na plaży Beach Bar serwujący napoje oraz przekąski w ramach pakietu All Inclusive (10:00-18:00).
Do dyspozycji gości
Bezpłatne - basen, basen dla dzieci, animacje hotelowe w języku polskim (od 21.06-20.09.2023), raz w tygodniu wieczorek turecki, plac zabaw, tenis stołowy, boccia, siatkówka plażowa, WiFi, sejf w pokoju.
RegoMeli Club - polskie animacje dla dzieci i dorosłych od 21.06 do 20.09.2023
Dodatkowo płatne - centrum SPA, masaże, peelingi, sauna, łaźnia turecka, lekarz, sklep na terenie hotelu, sklep z pamiątkami, pralnia, jacuzzi.
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, Mini Club dla dzieci 4-12 lat.
Pokoje
Zakwaterowanie 14:00
Wykwaterowanie 12:00
Hotel oferuje swoim gościom 250 pokoi typu STANDARD przeznaczonych dla 2-4 osób. Na wyposażeniu posiadają: łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, 1 łóżko podwójne i 1 pojedyncze, telefon, TV, klimatyzację, minibar (zaopatrzony przy zameldowaniu, woda mineralna), sejf (dodatkowo płatny), balkon.
W zalezności od wybranego warianatu pokój z widokiem na morze (SEA WIEV) lub na pobliska okolicę (LAND VIEW).
Udogodnienia
• Suszarka
• Minibar
• Balkon
• Klimatyzacja
• TV
• Prywatna plaża
• Darmowy serwis plażowy (ręczniki na depozyt)
• Centrum SPA
• Sauna
• Łaźnia turecka
• Basen
• Basen dla dzieci
• Sklep na terenie hotelu
• Wypożyczalnia samochodów
• Animacje
Wyżywienie
Ultra All Inclusive
Śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), nocny posiłek (23:00-24:00) - formie otwartego bufetu w restaurtacji głównej.
Przekąski, słodkie i słone, lody (14:00-16:00), kawa, herbata, herbaty ziołowe, soki owocowe z koncentratów - bufety na terenie hotelu 11:00-18:00
Lokalne oraz wybrane importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe (10:00-23:00 - Lobby Bar, Pool Bar; 10:00-18:00 - Beach Bar )
Dodatkowo płatne: restauracja a'la carte (czynna w godzinach 19:00-21:00 - opłata 2 euro/os), wszystkie napoje butelkowane, wina gatunkowe, świeże soki, kawy specjalne, kawa po turecku.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Cena zawiera
Loty Czarterowe
• Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
• Transport do miejsca docelowego
• Bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
• Opiekę rezydenta podczas pobytu
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
• Podatek Vat
• Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200
Cena nie zawiera
• Wycieczek fakultatywnych
• Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Informacje dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Dodatkowe ubezpieczenie na wypadek kwarantanny lub izolacji
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
Zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Ważne informacje
Przelot samolotem realizowany jest na podstawe ważnego paszportu lub dowodu osobistego - dokument musi być ważny mnimum 6miesięcy od daty powrotu do Polski
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój 2-osobowy standard rooms sea view
2 dorosłych
Standard pokój ekonomiczny
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy standard rooms land view
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy child friendly room
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P1, Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
3 978 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Singiel
Para
Para
Para



Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.