Palm World Resort





Opis oferty
Turcja/Riwiera Turecka
Atuty
• niedaleko plaży
• atrakcje dla dzieci - Mini Club
• bogata oferta All Inclusive
• przestronne i nowoczesne pokoje
Naszym zdaniem
Wspaniały obiekt na wczasy w Turcji o standardzie 5. Jego największymi atutami są bliskość piaszczystej plaży, atrakcje dla dzieci w postaci Mini Clubu, wyżywienie All Inclusive oraz możliwość korzystania z oferty restauracji A'la carte. Idealny na komfortowy wypoczynek dla całej rodziny.
Położenie
• ok. 400m od plaży
• ok. 100m do najbliższego sklepu
• ok. 7km do Side
• ok. 11km do Manavgat
• ok. 67km do centrum Antalyi
• ok. 57km do lotniska w Antalyi
Plaża
Piaszczysta plaża, zlokalizowana ok. 400m od hotelu, serwis plażowy bezpłatny - ręczniki plażowe na depozyt (ok 5 EUR).
Do dyspozycji gości
Bezpłatne - Internet w lobby, Aquapark ze zjeżdżalniami, tenis stołowy, gimnastyka w wodzie, mini club, basen, wstęp do łaźni tureckiej, basen wewnętrzny, sauna, centrum fitness.
Dodatkowo płatne - zabiegi, peelingi i masaże, obsługa w łaźni tureckiej, telefon, centrum SPA, fryzjer, market, wypożyczalnia samochodów, lody, pralnia, pokój gier, lekarz, sporty wodne.
Dla dzieci
Zabawy w Mini Clubie, brodzik.
Pokoje
Zakwaterowanie 14:00
Wykwaterowanie 12:00
Hotel posiada 196 pokoi i składa się z 3 budynków. Pokoje typu standard o metrażu ok. 22m2 posiadają łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, wyposażone są w balkon, klimatyzację, telefon, czajnik, minibar, sejf (dodatkowo płatny), TV.
Udogodnienia
• Restauracja a'la carte
• Centrum SPA
• Centrum fitness
• Sauna
• Basen zewnętrzny i wewnętrzny
• Sklep
• Wypożyczalnia samochodów
• Mini club dla dzieci
• Aquapark
Wyżywienie
All Inclusive
Śniadanie (7:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00). Między posiłkami podawane przekąski. Bar w lobby i przy basenie czynny 10:00-24:00, serwuje napoje lokalne alkoholowe oraz bezalkoholowe.
Restauracja a'la carte serwująca potrawy rybne, dostępna po wcześniejszej rezerwacji jest dodatkowow płatna.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Dodatkowe informacje
Wymagane noszenie bransoletek all inclusive.
Cena zawiera
Loty Czarterowe
• Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
• Transport do miejsca docelowego
• Bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
• Opiekę rezydenta podczas pobytu
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
• Podatek Vat
• Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200
Cena nie zawiera
• Wycieczek fakultatywnych
• Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Informacje dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Dodatkowe ubezpieczenie na wypadek kwarantanny lub izolacji
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
Zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Ważne informacje
Przelot samolotem realizowany jest na podstawe ważnego paszportu lub dowodu osobistego - dokument musi być ważny mnimum 6miesięcy od daty powrotu do Polski
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Opinie
Para
Grupa znajomych
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Grupa znajomych
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.