Sun & Snow Karpatia





Opis oferty
Kraj
Polska
Opis
Karpatia to kompleks 4 kameralnych budynków. Najważniejszym elementem jest przemyślana koncepcja, mająca na uwadze komfort wypoczywania i funkcjonalność. Każdy z budynków zaprojektowany został z niezwykłą dbałością o detale, które sprawią, że pobyt w naszych apartamentach będzie niezapomniany. Cała architektura wpisuje się w styl sudecki, połączony z elementami alpejskimi. Prawie wszystkie apartamenty posiadają własny przestronny balkon lub taras z przepięknym widokiem na otaczający las i góry. Sam resort położony jest w ustronnej części Karpacza, na zboczu Karpatki, skąd rozciąga się malowniczy widok na Kotlinę Jeleniogórską
Karpacz od dawna zachwyca swoim unikatowym krajobrazem, atrakcjami, ciekawymi miejscami i zabytkami, a wszystko to w samym sercu Sudetów, u podnóży najwyższego szczytu Karkonoszy Śnieżki. Istnieje tu tak wiele niezwykłych miejsc, które bezapelacyjnie trzeba zobaczyć.
Apartamenty są wyposażone w czystą pościel i ręczniki.
Obiekt nie akceptuje zwierząt. Obiekt zapewnia dostęp do Internetu. Do apartamentu jest przypisane jedno miejsce parkingowe.
Orientacyjne odległości
• Przystanek PKS – 1,5km
• Kościół Wang; główne wejście na szlaki – 3km
• Centrum Karpacza – 1km
• Najbliższa restauracja – 400m
• Kompleksy rekreacyjne, Aquapark „Tropikana” w Hotelu Gołębiewski – 1,5km
• Wyciąg „Na Kopę” – 4km
• Najbliższy wyciąg narciarski – 150m"
Wyposażenie
• Wi-Fi,
• TV(satelitarna),
• Balkon / taras,
• Miejsce parkingowe,
• Aneks kuchenny (
• zmywarka do naczyń,
• 1 płyta indukcyjna,
• czajnik elektryczny),
• Prysznic/WC,
[
• do dyspozycji]
Żelazko, suszarka do włosów.
Dodatkowe informacje
• Istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia krzesełka do karmienia oraz wanienki w zależności od dostępności. (Prosimy o kontakt z wyprzedzeniem w celu wypożyczenia);
• Palenie jest zabronione;
• Obiekt nie akceptuje zwierząt domowych;
• zameldowanie w biurze lokalnym (ul. obrońców pokoju 1d/3u, karpacz, tel
+48 76 753 82 38; +48 606 111 261; +48 539 694 268);
Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 09
00–17:00. (Zameldowanie 16:00 – 17:00; Wymeldowanie: do 10:00);
Goście planujący przyjazd poza godzinami zameldowania lub w weekend proszeni są o kontakt z personelem na co najmniej 1 dzień przed przybyciem;
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie o planowanej godzinie przyjazdu;
Wymagane opłaty
• Depozyt zwrotny w wysokości 500 PLN na wypadek ewentualnych szkód lub preautoryzacja na karcie kredytowej w wysokości 500 PLN;
• Opłata klimatyczna 2,80 zł / doba od każdej osoby;
• jednorazowa opłata za sprzątanie apartamentu
250 zł / pobyt;
Płatność za całość rezerwacji musi być uregulowana przed przyjazdem (jest to warunkiem pozostawienia kluczy do apartamentu); w przypadku zameldowania w innych godz. niż 9-17 (pn.-pt.) lub w weekend skontaktuj się z nami
+48 22 450 26 26.
• Do 14 dni przed datą przyjazdu do apartamentu Sun & Snow, klient ma możliwość dokonać modyfikacji terminu w rezerwacji (w zależności od dostępności oferty Sun & Snow). Zmiana terminu może się wiązać ze zwiększeniem lub zmniejszeniem kosztów rezerwacji.
• W przypadku gdy przyjazd jest w krótszym terminie, klientowi się nie przysługuje możliwość modyfikacji rezerwacji.
WAŻNE!
W celu zameldowania przed przyjazdem konieczne jest wypełnienie formalności online takich jak
Podpisanie wewnętrznej umowy najmu, uiszczenie pozostałej opłaty za wynajem (jeżeli wpłacona została tylko część), opłaty za sprzątanie, depozytu oraz opłaty klimatycznej i ewentualnych opłat dodatkowych wybranych przez gościa (np. parking, pobyt z psem).
W wybranych obiektach możliwe jest wejście do apartamentu za pomocą kodu do drzwi lub przy użyciu kluczomatu, kod zostanie udostępniony w dniu zameldowania po wypełnieniu formalności. Informację na temat sposobu odbioru kluczy otrzymacie Państwo na kilka dni przed przyjazdem. Tam, gdzie odbiór kluczy odbywa się w biurze lokalnym, prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na odbiór kluczy (min. 24 h przed przyjazdem).
[
• wliczone w cenę]
Pierwszy komplet bielizny pościelowej i ręczników
[
• parking płatny]
20 zł / doba. (Wymagana jest rezerwacja);
• łóżeczko turystyczne dla dziecka
50 zł za cały pobyt. (Wymagana jest rezerwacja);
• Jednorazowa obowiązkowa opłata za sprzątanie 250 zł;
• Kaucja zwrotna lub preautoryzacja na karcie kredytowej na 500 zł;
• Opłata klimatyczna 2,80 zł / doba od każdej osoby;
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Apartament 2-pokojowy dla 4 osób (1x salon, 1x sypialnia)
2 dorosłych
Warto dokupić
Promesa Pewne Wakacje
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 0zł
Najniższa cena
z ostatnich 30 dni
przed obniżką: 0zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 0zł
Najniższa cena
z ostatnich 30 dni
przed obniżką: 0zł
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z namiOchrona Twoich wakacji
Specjalna usługa na wypadek upadłości organizatoraGwarancja wyjazdu
Jeśli Twój wyjazd zostanie odwołany, pomożemy Ci znaleźć nowyPonad 10 000 alternatywnych ofert
Ty wybierasz, a my zajmujemy się wszystkimi formalnościamiCena całkowita
2 236 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Pogoda
Czerwiec
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.