Wakacje.plPomoc i kontakt

Pomoc i kontakt

Masz pytanie i potrzebujesz koła ratunkowego? Jesteś w odpowiednim miejscu.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

COVID-19

Z uwagi na dynamicznie zmieniającą się sytuację związaną z pandemią COVID-19 na bieżąco staramy się aktualizować nasze Centrum Pomocy.

Jeśli będziesz mieć problem z wypełnieniem formularza wjazdowego do jednego z najpopularniejszych kierunków, możemy Ci udostępnić instrukcję krok po kroku, która pokazuje, jak wypełnić deklaracje. Niektóre z nich znajdziesz na stronie naszego Magazynu Wakacje.pl. W przypadku mniej popularnych kierunków, możesz się z nami skontaktować, a chętnie pomożemy Ci wypełnić formularz. 

 

Malediwy, Zanzibar, Seszele, Maroko, Kenia

Czy ten artykuł był pomocny?

Aktualne zasady dotyczące wjazdu do poszczególnych krajów oraz informacje o obostrzeniach znajdziesz na stronie Status otwarcia granic, oraz na stronach z ofertami w sekcji „Przed podróżą”. Zajrzyj też na stronę z informacjami na temat szczepień.

Czy ten artykuł był pomocny?

Nie, szczepienia na COVID-19 nie są wymagane. W przypadku niektórych kierunków osoby zaszczepione są zwolnione z testów (tutaj znajdziesz listę z ofertami bez testów dla zaszczepionych), a osoby bez szczepienia muszą wykonać odpowiedni test przeciwko COVID-19. Więcej informacji znajdziesz na stronie o szczepieniach.

Czy ten artykuł był pomocny?

Coraz więcej popularnych kierunków turystycznych łagodzi warunki wjazdu dla osób zaszczepionych na koronawirusa. Zobacz oferty wycieczek do krajów, które nie wymagają testu na COVID-19 od osób zaszczepionych. Informacje o aktualnych warunkach wjazdowych znajdziesz też na stronie Status otwarcia granic

Czy ten artykuł był pomocny?

Oferty wyjazdów bez testu dla osób zaszczepionych dostępne są na stronie: www.wakacje.pl/wczasy/?bez-testow-dla-zaszczepionych. Informacje o aktualnych warunkach wjazdowych znajdziesz na stronie Status otwarcia granic lub na stronie każdej oferty w sekcji „Przed podróżą” w zakładce dotyczącej COVID-19.

Czy ten artykuł był pomocny?

Jeżeli granice zostaną ponownie zamknięte, organizatorzy na pewno znajdą rozsądne i korzystne dla klientów rozwiązanie. W takiej sytuacji należy czekać na odpowiedni komunikat od organizatora wycieczki, który przekazujemy naszym klientom. Dotychczas organizatorzy dawali różne możliwości, takie jak wybór vouchera, zmianę terminu czy bezkosztową anulację rezerwacji. Obowiązujące przepisy jasno zabezpieczają podróżnych na sytuacje, gdy ich wyjazd jest niemożliwy do realizacji.

Czy ten artykuł był pomocny?

To zależy od tego, jakie biuro podróży organizuje Twój wyjazd. Aby uniknąć problemów z odzyskaniem środków, warto od razu w trakcie składania zamówienia wykupić dodatkowe ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji. Skontaktuj się z naszym doradcą, żeby uzyskać więcej informacji. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Twojego pytania nie ma na liście?

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nasSzukasz wycieczki? Zadzwoń 8:00-23:00 Masz pytania po zakupie? 8:00-22:00
Napisz do nasOdpowiadamy na wiadomości codziennie w godzinach 8.00-23.00.
Odwiedź nasMamy 210 salonów, w których możesz kupić wakacje.