Wakacje.plPomoc i kontakt

Pomoc i kontakt

Potrzebujesz informacji lub chcesz się skontaktować z doradcą? Jesteś w odpowiednim miejscu!

Wybierz temat

Panel klienta

Wyjaśniamy najważniejsze kwestie związane z Panelem Klienta Wakacje.pl i tłumaczymy, jak radzić sobie z nietypowymi sytuacjami.

Aby dodać swoje zamówienie do Panelu Klienta, kliknij przycisk „Dodaj Zamówienie” na stronie głównej Panelu Klienta, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie. Poprosimy Cię o podanie numeru zamówienia, który zaczyna od liter „WAK”, a następnie na numer telefonu przypisany do zamówienia prześlemy kod aktywacyjny. Po wpisaniu poprawnego kodu zamówienie zostanie dodane do Panelu Klienta.

Czy ten artykuł był pomocny?

Numer zamówienia znajdziesz w każdym e-mailu, który dotyczy Twojego zamówienia. Zaczyna się od liter WAK i ma XX cyfr. Jeżeli nie możesz znaleźć swojego numeru zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez infolinię lub napisz do nas wiadomość na adres klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Jeżeli nie dotarł do Ciebie kod aktywacyjny, możesz użyć alternatywnej ścieżki dodawania zamówienia do Panelu Klienta. Poniżej pola, w którym trzeba wpisać kod aktywacyjny, znajdziesz link z napisem „Kliknij tu, żeby otrzymać link aktywacyjny na swój e-mail”. Skorzystaj z niego, a na adres e-mail podany podczas rezerwacji wyślemy wiadomość z wiadomość, z przyciskiem autoryzującym dodanie zamówienia do Panelu Klienta. Jeżeli Twoje zamówienie było kupione w jednym z naszych salonów stacjonarnych, skontaktuj się bezpośrednio z salonem i sprawdź, czy do zamówienia zostały przypisane prawidłowe dane (numer telefonu, adres mailowy).

Czy ten artykuł był pomocny?

Odczekaj 15 minut i spróbuj dodać swoje zamówienie ponownie. Jeżeli nadal nie możesz dodać swojego zamówienia do Panelu Klienta, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Prosimy o kontakt nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Zweryfikuj dokumenty wycieczki, które znajdziesz w zakładce „Dokumenty” w szczegółach zamówienia. Jeżeli tam również dane nie są prawidłowe, skontaktuj się z nami poprzez infolinię. Jeżeli dane na dokumentach są prawidłowe, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl, podając numer zamówienia w tytule wiadomości.

Czy ten artykuł był pomocny?

Na liście zamówień możesz znaleźć następujące statusy:
Oczekujące – zamówienia, które oczekują na płatność oraz akceptację warunków.
Aktualne – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami.
Archiwalne – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami, od daty rozpoczęcia których minęło 45 dni lub więcej.
Odwołane – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami, które zostały odwołane.
Anulowane – zamówienia, których nie opłacono oraz których warunki nie zostały zaakceptowane.

Czy ten artykuł był pomocny?

Jeśli kroki wykonane zgodnie z instrukcją podaną w odpowiedzi na pytanie „Jak dodać swoje zamówienie do Panelu Klienta?” nie działają, prosimy o kontakt nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Skontaktuj się z nami