Wakacje.plPomoc i kontakt

Pomoc i kontakt

Masz pytanie i potrzebujesz koła ratunkowego? Jesteś w odpowiednim miejscu.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Panel klienta

Wyjaśniamy najważniejsze kwestie związane z Panelem Klienta Wakacje.pl i tłumaczymy, jak radzić sobie z nietypowymi sytuacjami.

Jest to miejsca stworzone specjalnie dla naszych klientów, w którym mają oni dostęp do wszystkich danych związanych ze swoją rezerwacją oraz łatwy wgląd do najważniejszych dokumentów. Z poziomu Panelu Klienta możesz zadać nam pytanie, wysłać prośbę o zmianę swojej rezerwacji lub wykazać chęć zakupu produktu dodatkowego takiego jak parking bądź ubezpieczenie. Zarejestruj się i dodaj swoje zamówienie, aby mieć wszystko w jednym miejscu. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Wejdź na stronę Wakacje.pl i w górnym menu wybierz zaloguj się".

*Jeśli posiadasz adres e-mail w domenie wp.pl lub o2.pl, zaloguj się tak, jak do swojego konta pocztowego. 

 

Chcesz utworzyć konto, ale nie posiadasz adresu e-mail w domenie wp.pl lub o2.pl? W kolejnym oknie kliknij utwórz konto" i skorzystaj z dogodnej dla ciebie opcji rejestracji:

 

*Skorzystaj z szybkich opcji logowania za pośrednictwem kont Google lub Facebook.

*Zarejestruj się z użyciem swojego adresu e-mail:

 

1. Wprowadź go w polu Adres e-mail".

2. Wybierz i powtórz hasło, które będziesz używać podczas logowania do Panelu Klienta

3. Kliknij Uzupełnij pełne dane" i wprowadź swoje imię, nazwisko, preferowany zwrot i datę urodzin. Te dane są niezbędne do odzyskiwania konta. Przejdź dalej. 

4. Zaakceptuj wybrane przez siebie zgody marketingowe. Te oznaczone symbolem gwiazdki są wymagane. 

5. Potwierdź rejestrację: na podany adres e-mail otrzymasz aktywacyjny kod PIN podaj go w polu.

Gratulacje. Twoje konto w Panelu Klienta zostało utworzone!

 

*Zarejestruj się w Panelu Klienta z usługą 1login i utwórz konto pocztowe w serwisie wp.pl lub o2.pl:

 

1. Kliknij Załóż konto 1login od WP z kontem pocztowym WP lub o2".

2. Wyprowadź wymagane dane oraz wybierz login, który będzie jednocześnie częścią Twojego nowego adresu e-mail i kliknij dalej".

3. Ustal hasło dla swojego konta, powtórz je w drugim polu i przejdź dalej. 

4. Wybierz co najmniej jedną metodę odzyskiwania hasła: numer telefonu lub inny adres e-mail, uzupełnij wymagane pola i kliknij dalej".

5. Wybierz typ konta pocztowego, zaznacz wymagane informacje prawne dla konta pocztowego i konta 1login, a następnie zakończ rejestrację, klikając akceptuj i utwórz". 

 

Teraz możesz logować się w Panelu Klienta z 1login i korzystać ze swojego nowego adresu e-mail. 

Pamiętaj! Aby dodać zamówienie do Panelu Klienta, adres e-mail, którego używasz do logowania, musi być taki sam, jak adres podany przy zakupie wycieczki. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Wejdź na stronę Wakacje.pl i w górnym menu wybierz zaloguj się". Jeśli posiadasz już konto w naszym serwisie, ponownie wybierz zaloguj się" i prawidłowo wprowadź dane wybrane podczas rejestracji: adres e-mail oraz hasło. 

 

Pamiętaj! Aby dodać swoje zamówienie do Panelu Klienta, adres e-mail i numer telefonu podane podczas rejestracji w serwisie oraz przy zakładaniu rezerwacji muszą być takie same. 

Czy ten artykuł był pomocny?

1login od WP to usługa, która pozwala Ci na logowanie się do serwisów należących do Wirtualnej Polski za pomocą jednego loginu i hasła, w tym także do Panelu Klienta w serwisie Wakacje.pl. Usługa 1login od WP jest bezpieczna i w pełni darmowa, do założenia konta możesz użyć także adresu e-mail z dowolną domeną Google, Onet i inne.  Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tej usługi? Odwiedź stronę informacyjną na temat 1login od WP.

Czy ten artykuł był pomocny?

Aby dodać swoje zamówienie do Panelu Klienta, kliknij przycisk „Dodaj Zamówienie” na stronie głównej Panelu Klienta, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie. Poprosimy Cię o podanie numeru zamówienia, który zaczyna od liter „WAK”, a następnie na numer telefonu przypisany do zamówienia prześlemy kod aktywacyjny. Po wpisaniu poprawnego kodu zamówienie zostanie dodane do Panelu Klienta.

Czy ten artykuł był pomocny?

Jeśli kroki wykonane zgodnie z instrukcją podaną w odpowiedzi na pytanie „Jak dodać swoje zamówienie do Panelu Klienta?” nie działają, prosimy o kontakt nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Numer zamówienia znajdziesz w każdym e-mailu, który dotyczy Twojego zamówienia. Zaczyna się od liter WAK i ma 9 cyfr. Jeżeli nie możesz znaleźć swojego numeru zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez infolinię lub napisz do nas wiadomość na adres klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Jeżeli nie dotarł do Ciebie kod aktywacyjny, możesz użyć alternatywnej ścieżki dodawania zamówienia do Panelu Klienta. Poniżej pola, w którym trzeba wpisać kod aktywacyjny, znajdziesz link z napisem „Kliknij tu, żeby otrzymać link aktywacyjny na swój e-mail”. Skorzystaj z niego, a na adres e-mail podany podczas rezerwacji wyślemy wiadomość z przyciskiem autoryzującym dodanie zamówienia do Panelu Klienta. Jeżeli Twoje zamówienie było kupione w jednym z naszych salonów stacjonarnych, skontaktuj się bezpośrednio z salonem i sprawdź, czy do zamówienia zostały przypisane prawidłowe dane (numer telefonu, adres mailowy).

Czy ten artykuł był pomocny?

Odczekaj 15 minut i spróbuj dodać swoje zamówienie ponownie. Jeżeli nadal nie możesz dodać swojego zamówienia do Panelu Klienta, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Prosimy o kontakt nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Zweryfikuj dokumenty wycieczki, które znajdziesz w zakładce „Dokumenty” w szczegółach zamówienia. Jeżeli tam również dane nie są prawidłowe, skontaktuj się z nami poprzez infolinię. Jeżeli dane na dokumentach są prawidłowe, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, infolinię lub przez e-mail klient@wakacje.pl, podając numer zamówienia w tytule wiadomości.

Czy ten artykuł był pomocny?

Na liście zamówień możesz znaleźć następujące statusy:
Oczekujące – zamówienia, które oczekują na płatność oraz akceptację warunków.
Aktualne – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami.
Archiwalne – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami, od daty rozpoczęcia, których minęło 45 dni lub więcej.
Odwołane – zamówienia opłacone z zaakceptowanymi warunkami, które zostały odwołane.
Anulowane – zamówienia, których nie opłacono oraz których warunki nie zostały zaakceptowane.

Czy ten artykuł był pomocny?

Kiedy zrobisz przelew tradycyjny lub przelew z zagranicznego konta, księgowanie Twojej płatności może zająć kilka dni. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu w formie PDF jesteśmy w stanie dołączyć płatność do Twojego zamówienia, które w naszym systemie widnieje jako opłacone, jednak w Panelu Klienta status zostanie zmieniony dopiero po zaksięgowaniu środków. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Twojego pytania nie ma na liście?

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nasSzukasz wycieczki? Zadzwoń 8:00-23:00 Masz pytania po zakupie? 8:00-22:00
Napisz do nasOdpowiadamy na wiadomości codziennie w godzinach 8:00-23:00.
Odwiedź nasMamy 245 salonów, w których możesz kupić wakacje.

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź