Wakacje.plPomoc i kontakt

Pomoc i kontakt

Potrzebujesz informacji lub chcesz się skontaktować z doradcą? Jesteś w odpowiednim miejscu!

Wybierz temat

Zakup

Tu znajdziesz odpowiedzi na pytania m.in. o to, jak wygląda zakup, jak złożyć nietypowe zamówienie i jak sprawdzić status swojej rezerwacji.

Zakup wycieczki to cztery proste kroki:
1. Podanie danych osoby rezerwującej.
2. Podanie danych uczestników wycieczki.
3. Wybór usług dodatkowych.
4. Potwierdzenie warunków zamówienia i płatność.
Sprawdź naszą szczegółową instrukcję jak rezerwować wakacje. Jeśli chcesz zarezerwować ofertę Last Minute, kluczowe jest, żeby decyzja została podjęta szybko, ponieważ liczba dostępnych miejsc jest zwykle bardzo ograniczona.

Czy ten artykuł był pomocny?

Współpracujemy z ponad 100 biurami podróży, więc mamy wyjątkowo szeroki wybór atrakcyjnych ofert. Warto nam zaufać, ponieważ jesteśmy doświadczoną firmą: działamy od ponad 20 lat i każdego roku wysyłamy na wakacje tysiące zadowolonych klientów, którzy do nas wracają. Co najważniejsze, wakacje kupione u nas kosztują tyle samo, co bezpośrednio organizatora. Możesz więc skorzystać z naszej rozbudowanej wyszukiwarki lub skorzystać z pomocy doradcy przez telefon albo w salonie, żeby znaleźć najkorzystniejszą ofertę na rynku.

Czy ten artykuł był pomocny?

Status rezerwacji możesz sprawdzić w Panu Klienta lub kontaktując się z nasza infolinią pod numerem +48 58 770 60 03.

Czy ten artykuł był pomocny?

Osoba rezerwująca musi być posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, a więc w zasadzie być pełnoletnia. Uczestnikiem wyjazdu może być osoba niepełnoletnia, ale pod warunkiem, że otrzyma zgodę na uczestnictwo w wyjeździe od opiekunów prawnych. Jeśli osoba małoletnia wyjeżdża bez rodzica lub opiekuna prawnego, wymagana jest pisemna zgoda z podpisami rodziców lub opiekunów prawnych poświadczonymi notarialnie. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Niestety, aktualnie nie ma możliwości zakupu więcej niż jednego pokoju przez naszą stronę, możesz to jednak zrobić z pomocą naszego doradcy. W tym celu zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem +48 58 770 60 03.

Czy ten artykuł był pomocny?

Należy to zgłosić przy zakładaniu rezerwacji. Taka niezobowiązująca prośba zostanie dopisana do zamówienia, a hotel w miarę możliwości postara się ją spełnić.

Czy ten artykuł był pomocny?

W celu połączenia rezerwacji powinny one zostać założone na jedną osobę rezerwującą, a chęć ich połączenia należy zgłosić w momencie ich zakupu.

Czy ten artykuł był pomocny?

Ceny wycieczek na Wakacje.pl są identyczne z cenami które ma na swojej stronie organizator, co wynika z umów, które podpisujemy z naszymi partnerami.

Czy ten artykuł był pomocny?

W większości przypadków wycieczkę fakultatywną można wykupić bezpośrednio u rezydenta podczas spotkania w hotelu. Tylko niektórzy organizatorzy udostępniają możliwość wykupienia wycieczki fakultatywnej jeszcze przed wylotem na wycieczkę. O taką ofertę możesz zapytać doradcę mailowo, telefonicznie lub przez Panel Klienta, a szczegółowe informacje prześlemy Ci na e-mailem.

Czy ten artykuł był pomocny?

Oczywiście, jest taka możliwość. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią sprzedażową pod numerem +48 58 770 60 03.

Czy ten artykuł był pomocny?

Niestety, aktualnie nie pośredniczymy w wynajmie samochodów. Tylko niektórzy organizatorzy świadczą taką usługę. Najczęściej wypożyczalnie można znaleźć na miejscu w okolicy hotelu.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dzieci do drugiego roku życia podróżują w większości przypadków bezpłatnie. Jeśli mają 2 lata i więcej płacą za bilet oraz pobyt w hotelu. Cena dla dziecka uzależniona jest od hotelu oraz promocji jakie w danym momencie obowiązują w danym hotelu.

Czy ten artykuł był pomocny?

Wszelkie informacje dotyczące hotelu oraz inne związane z wyjazdem znajdziesz na umowie oraz w Panelu Klienta.

Czy ten artykuł był pomocny?

Informację o tym, kto jest organizatorem kupionego przez Ciebie wyjazdu, znajdziesz na umowie oraz w Panelu Klienta. Umieszczamy ją też zawsze na stronie oferty w pierwszej linijce sekcji „Opis oferty”.

Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane tematyDo jakiego hotelu jadę?

Skontaktuj się z nami