Wakacje.plPomoc i kontakt

Pomoc i kontakt

Masz pytanie i potrzebujesz koła ratunkowego? Jesteś w odpowiednim miejscu.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Inne

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie w głównej kategorii? Jest szansa, że tutaj znajdziesz to, czego szukasz! A jeśli nie – skontaktuj się z nami!

Przed wyjazdem możesz otrzymać fakturę proforma. Zgłoś nam taką potrzebę przez Panel Klienta lub wyślij na adres klient@wakacje.pl wraz z numerem zamówienia (najlepiej podany w temacie e-maila) i danymi do faktury. Jeśli chcesz otrzymać zwykłą fakturę, zachęcamy do kontaktu na e-mail: klient@wakacje.pl przed zalożeniem rezerwacji, by ustalić dalsze kroki (każdy organizator ma inne wymogi dot. zgłaszania potrzeby wystawienia faktury). Dane niezbędne do wystawienia faktury to: 
– numer zamówienia,
– imię i nazwisko osoby lub nazwę firmy, na którą ma być wystawiona faktura,
– adres, na który ma być wystawiona faktura, jeśli jest inny niż adres osoby rezerwującej,
– NIP, jeśli faktura ma być wystawiona na firmę.

Na życzenie organizator może zamieścić na fakturze dodatkowe informacje:

– termin trwania imprezy turystycznej, 
– liczbę dni,
– destynację,
– nazwę hotelu,
– warunki wyżywienia,
– liczbę uczestników,
– listę uczestników wymienionych z imienia i nazwiska,
– koszt przypadający na każdego uczestnika.

Gdy oganizator wystawi fakturę, przekażemy ją na Twój e-mail.

Czy ten artykuł był pomocny?

Możliwości jest kilka. Bon możesz kupić na stronie internetowej poświęconej bonom wakacyjnym Wakacje.pl. Masz tam możliwość wyboru interesującej Cię kwoty oraz liczby bonów. Możesz także kupić bon w formie papierowej w jednym z naszych salonów sprzedaży. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz bonów o większych nominałach niż te, dostępne na stronie, zapraszamy do kontaktu na adres e-mail: klient@wakacje.pl

 

Uwaga! Nie prowadzimy sprzedaży bonów wakacyjnych w serwisach aukcyjnych i portalach społecznościowych. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Informacje o aktualnych promocjach organizatorów znajdziesz na naszej stronie w zakładce Promocje.

Czy ten artykuł był pomocny?

Większość benefitów w promocji organizatora jest dodawana automatycznie, a informacje o dodatkowych usługach znajdziesz na umowie.

Czy ten artykuł był pomocny?

Jesteśmy dopiero w trakcie tworzenia własnego programu partnerskiego, niemniej honorujemy karty rabatowe lub lojalnościowe przyznane przez organizatorów. Przed opłaceniem wycieczki, prześlij numer karty lojalnościowej organizatora na adres klient@wakacje.pl, abyśmy mogli ją uwzględnić w zamówieniu.

Uwaga! Niektórych kart stałego klienta nie można dodawać po opłaceniu i potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz skorzystać z rabatu, prosimy o kontakt z infolinią na adres klient@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Oczywiście. Chronimy Twoje dane zgodnie ze standardami wprowadzonymi 28 maja 2018 roku przez unijne Ogólne rozporządzenie o ochronie danych, nazywane w skrócie RODO. W dowolnym momencie masz prawo m.in. do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu w przewidzianych w prawie sytuacjach. Prawa te oraz sposób ich realizacji opisaliśmy w polityce prywatności. Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz uzyskać odpowiedzi pod adresem iodo@wakacje.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Reklamacja

Jeśli masz pytania do zgłoszonej sprawy lub chcesz przekazać nam reklamację, prosimy o kontakt na adres reklamacje@wakacje.pl lub przez formularz na stronie dotyczącej reklamacji.

Czy ten artykuł był pomocny?

Zgłoś się jak najszybciej do rezydenta, który przyjmie od Ciebie reklamację i pomoże rozwiązać sprawę na miejscu. Jeśli na miejscu nie ma dostępnego rezydenta, prosimy o kontakt na numer alarmowy organizatora dostępny w umowie lub w dokumentach podróży. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Jeśli nie udało się rozwiązać sprawy z pomocą rezydenta, możesz złożyć reklamację po powrocie. Sprawdź w Ogólnych Warunkach Umowy, ile masz czasu na złożenie takiego wniosku. Jeśli składasz reklamacje dotycząca zakresu wykonania usługi, to skierujemy ją do biura podróży, które organizowało Twój wyjazd. Jeśli reklamacja będzie dotyczyć czegoś innego, zweryfikujemy sprawę i udzielmy Ci szczegółowych informacji. Np. jeśli reklamacja będzie dotyczyć przelotu lub uszkodzenia bagażu, to reklamację trzeba będzie skierować do linii lotniczej. Więcej informacji znajdziesz na stronie dotyczącej reklamacji.

Czy ten artykuł był pomocny?

Obowiązuje opis oferty załączony do umowy. Jeśli widzisz rozbieżności między opisem oferty a umową, to prosimy o kontakt przez Panel Klienta lub wysłanie e-maila na adres klient@wakacje.pl wraz z numerem zamówienia (najlepiej podanym w temacie e-maila), żebyśmy mogli to wyjaśnić.

Czy ten artykuł był pomocny?

Ze względu na wymagania prawne stawiane przez biura podróży reklamacje muszą mieć formę pisemną. Takie zgłoszenia można przesłać na e-mail reklamacje@wakacje.pl, przez formularz zgłoszeniowy na stronie dotyczącej reklamacji lub pocztą tradycyjną.

Czy ten artykuł był pomocny?

Odpowiedź dostaniesz nie później niż 30 dni od wpłynięcia zgłoszenia, ale zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby sprawę wyjaśnić najszybciej, jak to możliwe.

Czy ten artykuł był pomocny?

Twojego pytania nie ma na liście?

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nasSzukasz wycieczki? Zadzwoń 8:00-23:00 Masz pytania po zakupie? 8:00-22:00
Napisz do nasOdpowiadamy na wiadomości codziennie w godzinach 8.00-23.00.
Odwiedź nasMamy 210 salonów, w których możesz kupić wakacje.